Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@03:16:37 GMT

مدارس نوبت عصر پنجشنبه ایذه تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۴۶۸

مدارس نوبت عصر پنجشنبه ایذه تعطیل شدند

مصطفی سمالی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به تداوم بارندگی و وزش تندبادهای شدید در سطح شهرستان ایذه، ستاد مدیریت بحران ایذه تصمیم به تعطیلی مدارس نوبت عصر شهرستان گرفت.
وی افزود: این تصمیم برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی گرفته شده است، مردم از حضور غیرضروری در کنار رودخانه‌ها و ارتفاعات پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در 24 ساعت گذشته در ایستگاه باران‌سنجی ایذه 7.5 میلیمتر، بخش سوسن 16 میلیمتر، روستای شیوند 16 میلیمتر و روستای سراک‌ 4 میلیمتر باران ثبت شده است.
حداکثر سرعت تندباد امروز نیز در ایذه 45 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.
9434/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تعطیلی مدارس مدیریت بحران ایذه عصر نوبت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت: پس از ساعت‌ها جست‌‍وجو، جسد فرد گم شده پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل عوامل قضایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گم‌شدن فردی در ارتفاعات روستای سنگ‌سفید شهرستان دالاهو، بلافاصله تیم عملیاتی شعبه دالاهو به منطقه اعزام شد.

وی افزود: پس از ساعت‌ها جست‌وجو، فرد گم شده که فوت شده بود پیدا و به مکان امن منتقل و تحویل به عوامل قضائی شد.

مسعود محنتی، فرماندار شهرستان دالاهو در خصوص جزئیات فوت این فرد ۷۰ ساله، تصریح کرد: پس از ساعت‌ها تلاش بی‌وقفه و جست‌وجو در منطقه، پیکر بی‌جان فرد مفقودشده که دچار بیماری قلبی بود در دامنه ارتفاعات ناحیه صنعتی شهرستان دالاهو کشف شد که با توجه به بیماری قلبی، شواهد و قرائن از مرگ شخص متوفی به دلیل ایست قلبی حکایت داشته است و در نهایت توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر تحویل پزشکی قانونی شد.

کد خبر 746958

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • حال و روز ناخوش زیرسازی معابر در روستای مال سیدی ایذه + فیلم