Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@08:24:40 GMT

افتتاح 45 هزار واحد مسکن مهر دهه فجر

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۴۷۹

افتتاح 45 هزار واحد مسکن مهر دهه فجر

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دهه مبارک فجر امسال، 45 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور افتتاح می شود.

احمد اصغری‌ مهرآبادی روز پنجشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات سایت‌های مسکن مهر شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید از پروژه های مسکن مهر جزو برنامه های رایج این وزارتخانه است که در راستای بررسی شرایط کنونی این شهرک های مسکونی و رفع مشکلات ساکنان آن انجام می شود که شهرستان دماوند ششمین سفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به عمده مشکلات دو سایت مسکن مهر مهرآباد شهر رودهن و امام رضا(ع) شهر دماوند اشاره کرد و افزود: بخش عمده ایی از مشکلات در بازدیدهای گذشته برطرف شده اما یکی از تصمیمات اتخاذ شده در این بازدید این بوده که شهرداری دماوند و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران موضوع را به صورت کارشناسی بررسی و اختلافات را رفع کنند.
این مقام مسئول ادامه داد: عمده‌ترین مشکلات مسکن مهر دماوند بحث آماده‌سازی، دیوار حائل، فضاهای آموزشی و کلانتری و ... بود که تصمیم‌هایی در این زمینه اتخاذ شد که البته برخی پروژه‌ها آغاز شده که نیاز به کمک دارد تا به اتمام برسد.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آیین‌نامه اجرایی مقرر نبود کار آماده‌سازی و خدمات سایت‌های مسکن مهر انجام شود و دولت نیز در محدودیت منابع مالی است اما با توجه به رویکرد وزارت راه و شهرسازی تصمیم براین شد که از منابع داخلی به واسطه فروش زمین برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر استفاده شود.
اصغری‌مهرآبادی با اشاره به پیشنهاد لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی جهت تامین هزینه های خدمات زیربنایی و روبنایی از طریق واگذاری یا تهاتر زمین، خاطرنشان کرد: گرچه بهتر بود از ابتدای پروژه مسکن مهر مطالعات کافی صورت میگرفت و بعد واحدها تحویل داده می شد اما امیدواریم با حمایت نمایندگان مجلس این لایحه تصویب تا اکثر مشکلات در سال آینده حل شود.
وی همچنین افزود: هفته‌ های آینده نشست دیگری برای ارزیابی نتایج اجرای مصوبات بازدید و نشست امروز برگزار و مسائل را به صورت نهایی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
این مقام مسئول همچنین از افتتاح 45 هزار واحد مسکن مهر در کشور همزمان با ایام دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌هایی که معارض یا پرونده قضایی ندارند را از لحاظ ساخت تا پایان سال 1398 به اتمام می‌رسانیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای نوروز روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس به صورت چند شیفته در حال انجام بود گفت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس تنها در روز اول و دوم فروردین ماه تعطیل بود، اما از سوم فروردین ماه اجرای پروژه‌های مسکن مهر در پردیس در حال انجام است و به صورت شبانه روزی تمامی نیرو‌ها و پیمانکاران در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد:  سال گذشته ۱۶ هزار واحد مسکن مهر را در شهر پردیس با تمامی امکانات به متقاضیان تحویل دادیم و طبق هدف گذاری که هم انجام دادیم تا خرداد ماه سه هزار واحد مسکن مهر دیگر را طی امسال به بهره برداری خواهیم رساند.

او تاکید کرد: تحویل واحد‌های مسکن مهر در شهر پردیس طبق دستوری که وزیر راه‌وشهرسازی داده است از طریق تکمیل تمامی امکانات و ساخت محوطه‌ها است که به صورت کامل تمامی آن‌ها را اجرا خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • شهرداری تهران تا پایان فروردین برای ارسال مدارک نوسازی مسکن مهلت دارد