Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی ظهر پنج شنبه در همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر استان اظهار داشت: اگر بر این باور هستیم که در زمان جنگ هستیم باید قوانین و آئین نامه و دستور العمل ها مطابق با این شرایط دیده و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه اصفهان همواره اجرا کننده قوانین بوده است، گفت: اصفهان هیچ گاه سرمایه گریز نبوده است بلکه این بروکراسی های زائد اداری است که باید حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم همراهی بانک ها در ساخت مسکن روستایی مطابق با دستور العمل

استاندار اصفهان به عدم همراهی بانک ها در ساخت مسکن روستایی مطابق با دستور العمل اشاره کرد و گفت: همراهی نکردن بانک ها باعث شده  تا ساخت مسکن روستایی در اصفهان تنها ۲۵ درصد یپش برود در صورتی که در بعضی استان ها تا ۴۵ درصد پیش رفته است و در همین راستا جلسه ای با بانک ها داریم که اگر همکاری نکردند برخورد دیگری می کنیم.

وی مشکلات مهم بر سر راه صادرکنندگان را قوانین و دستورالعمل های بالا دستی از جمله مواضع بانک ها خواند و گفت: مشکلات موجود باید جمع‌بندی شود و در کمیته بررسی موانع تولید استانداری بررسی شود.

اگر مدیری در راه صادرکنندگان سنگ اندازی کرد او را برکنار می‌کنیم

استاندار اصفهان گفت: به صادرکنندگان قول می‌دهیم آن دسته از مسائلی که قابل حل است، را  رفع کنیم و اگر مدیری سنگ اندازی کرد او را از کار برکنار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: صادرات کار سختی است اما کار سخت نیازمند سخت کوشی است و این کار از دست اصفهانی‌ها برمی‌آید، نباید بگوییم مشکلات هست و کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

رضایی اعلام کرد: معتقد هستم کسی که امروز اشتغال ایجاد می‌کند، قهرمان است و ایجادکنندگان مانع برای تولید خائنان به کشور هستند.

کد خبر 4515862

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اصفهان عباس رضایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان

به گزارش «تابناک»، منصور شیشه فروش شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین تخلیه آب از بیش از ۷۰ واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان توسط عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ های شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان افزود: بدنبال شدت بارش های رگباری و سیل آسای امروز، ۲۷۰ تیم امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداری ها و همچنین دستگاه های اجرایی مانند راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحد آتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.

وی یادآور شد: در زمان حاضر همه راه های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.

شیشه فروش به وارد شدن خسارات به معابر و واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی نطنز، اردستان، زواره، آران و بیدگل، کاشان و نایین اشاره کرد.

وی درخصوص حوادث پیش آمده به برخورد صاعقه به ۲ نفر از عشایر در کوه «محمد نوجوان» جرقویه و جراحت سطحی و اعزام آن ها به مرکز درمانی و همچنین نشست پل در روستای حیدرآباد جرقویه و قطعی برق تعدادی از روستاهای میمه اشاره کرد.

مدیر کل بحران اصفهان با اشاره به میزان بارش ها گفت: در ایستگاه اردستان بین ۲۰ تا ۲۷ میلی متر، در بادرود ۱۷ میلیمتر، در حسین آباد آران و بیدگل بیش از ۶۰ میلی متر باران گزارش شده است.

وی یادآور شد: با توجه به ادامه دار بودن بارش ها تا صبح عوامل امدادی استان در آماده باش هستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

بارش‌های فروردین امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس