Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:06:18 GMT

دمای استاندارد منازل بین 18 تا 21 درجه است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۶۰۵

دمای استاندارد منازل بین 18 تا 21 درجه است

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری روز پنجشنبه اقزود: با توجه به اعلام وضعیت هوا توسط سازمان هواشناسی که حکایت از افزایش سرما در روزهای پنج شنبه تا شنبه دارد، پیش بینی می شود شاهد افزایش مصرف گاز در سطح استان باشیم که این موضوع بر اهمیت مدیریت مصرف و بهینه مصرف کردن گاز در روزهای آتی خواهد افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز قزوین با اشاره به کاهش دما، روند میزان مصرف گاز در بخش های خانگی استان را در روزهای اخیر افزایشی توصیف کرد و افزود: روز دوشنبه 24 دی ماه مصرف گاز مشترکین استان با عبور از مرز 12 میلیون و 979 هزار متر مکعب رکورد زد که احتمال ادامه این روند در روزهای آینده نیز وجود دارد.
بوشهری با بیان اینکه جایگاه گاز طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی بی بدیل است، گفت: ما از همه مشترکین خانگی گاز می خواهیم با رعایت مدیریت مصرف در درجه اول هزینه های اقتصادی خانواده را کاهش دهند و همچنین سهم و نقش مهم و موثر خود را در استمرار جریان گاز به تمامی هموطنان به خوبی ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت گاز قزوین همچنین با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز و استفاده از لوازم گازسوز استاندارد افزود: مشترکین گاز می توانند با چند راهکار ساده همچون رعایت پوشش مناسب زمستانی در منزل و کم کردن درجه آبگرمکن و پکیج ها، رعایت دمای رفاه بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد، خاموش کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌هایی که در طول روز از آن‌ها استفاده نمی‌شود و استفاده بیشتر از نور آفتاب، یار دیگر شرکت گاز در استمرار بدون وقفه جریان گاز باشند.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استاندارد خانواده دی ماه روابط عمومی سرمایه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • کاهش دمای هوا در استان
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • روز‌های بارانی و طوفانی در انتظار یزد
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد