Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش افکارنیوز ، در هفته گذشته کمدی «قانون مورفی» جدیدترین ساخته رامبد جوان توانست صدرنشینی خود در گیشه هفتگی فیلم های روی پرده را تثبیت کند و برای دومین هفته پیاپی صدرنشین جدول فروش هفتگی شود. «قانون مورفی» تنها پس از دو هفته سه میلیارد و 127 میلیون تومان فروش کرده است.

«مارموز» کمال تبریزی که پیش از اکران فیلم رامبد جوان چند هفته صدر نشین جدول فروش هفتگی را تجربه کرده بود، در هفته گذشته 578 میلیون تومان درآمد کسب کرد تا فروش کل آن به رقم 5 میلیارد و 289 میلیون تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کلمبوس» دیگر فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته گذشته بود. فیلم هاتف علیمردانی پس از شش هفته اکران 3 میلیارد و 577 میلیون تومان فروخته است.

«بمب؛ یک عاشقانه» پیمان معادی هم که با فروش 451 میلیون تومانی در هفته گذشته فاصله چندانی تا 6 میلیاردی شدن ندارند و فروش آن به عنوان یک فیلم غیر کمدی، در این ترافیک اکران فیلم های طنز، بسیار قابل قبول بوده است.

«تخته گاز» و «دزد پری2» هم این هفته رتبه های پنجم و ششم آمار فروش را به خود اختصاص دادند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جدول کمال تبریزی درآمد سینمای ایران ترافیک سینمای ایران فروش فیلم ها قانون مورفی مارموز بمب یک عاشقانه فیلم های روی پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از ۱/۵ میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم های غیرکمدی است که می تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکوردهای فروش را جا به جا کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام ‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)،  بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ ( پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا)  در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

خرید بلیت هم اکنون از ایران تیک

ساخت تیزر: کیومرث بیک زند

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اولین آنونس «آشغال های دوست داشتنی» همزمان با آغاز اکران (فیلم) اولین ویدیو از فیلم "مست عشق" (فیلم)

دیگر خبرها

  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد
  • گزارشی از گیشه سینماها؛ کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند
  • کمدی‌ها همچنان پیشتاز هستند/ جهش «ایلیا؛ جست و جوی قهرمان»