Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:27:32 GMT

24 اکیپ راهداری در راه های گلستان مستقر است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۹۱۵

24 اکیپ راهداری در راه های گلستان مستقر است

گرگان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارش برف روزهای آینده از استقرار 24اکیپ راهداری در راه های استان خبر داد.

مهدی میقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 20 هزار تن نمک و ماسه در 13راهدارخانه استان ذخیره و تعدادی نیز برای استفاده هنگام لزوم در راه های استان جاگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی برای آمادگی مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارش ها، تعداد نیروهای راهداری مستقر در راه های استان را 341 نفر در قالب 24 اکیپ راهداری با 163 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین عنوان کرد.
بگفته وی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در زمستان امسال برای تسهیل در آمد و شد خودروها در 696کیلومتر از 55 گردنه برفگیر استان، در آماده باش است.
وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف شدید و کاهش دما در 72 آینده در استان گلستان، شهروندان از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنند.
وی توصیه کرد: رانندگان کلیه تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم، خوراک مناسب و سوخت کافی به همراه داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل در جاده ها با شماره 141 مرکز مدیریت راهها تماس بگیرند.
وی ادامه داد: هماهنگی لازم با بخش خصوصی و سایر دستگاه های مربوطه انجام شده تا در زمان لزوم، ماشین آلات این بخش ها و دهیاری ها و فرمانداری ها به کار گرفته شود.
در همین پیوند معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی گلستان گفت: پیش بینی می شود امروز و فردا گلستان شاهد کاهش 10 تا 14 درجه ای دما باشد.
محمدرضا رحمن نیا بیان کرد: در این مدت و با نفوذ سامانه بارشی و سرد، گلستان شاهد باران و رعد و برق در مناطق دشت و کوهپایه و برف و کولاک در مناطق کوهستانی خواهد بود.
گلستان از لحاظ آب و هوایی هفت اقلیم از 13 اقلیم دنیا را دارد و از شمال با کشور ترکمنستان، از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی و از غرب با مازندران همسایه است.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي كاهش دما گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسینی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره افزود: در سال گذشته ۱۰/۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شد.     وی با تاکید به اینکه در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راه‌ها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد؛ اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محور‌ها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه‌های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.     حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محور‌های مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.     وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محور‌های شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر