Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:03:52 GMT

تصادف زنجیره‌ای ۸ خودرو با ۸۹ مصدوم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۹۴۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع دو تصادف زنجیره‌ای در محور ایوانکی - گرمسار در شب گذشته خبر داد و گفت: در این دو حادثه ۸ خودروی سبک و سنگین با هم برخورد کردند و ۸۹ نفر دچار حادثه شدند.

به گزارش ایسنا علی یحیایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه اول که ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه شب گذشته در محور لغزنده ایوانکی – گرمسار کیلومتر ۲۰ اتفاق افتاد، دو دستگاه تریلی و یک سواری پراید با هم برخورد کردند که ۱۱ نفر حادثه دیده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در یک تصادف زنجیره ای دیگر در شب گذشته در همان محور ایوانکی به گرمسار، دو دستگاه اتوبوس، دو تریلر و یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ با هم برخورد کردند که حدود ۷۸ نفر دچار حادثه شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در مجموع دو حادثه شب گذشته به بالغ بر ۸۹ نفر که در تصادفات زنجیره‌ای دچار حادثه شدند امداد رسانی انجام شد.

یحیایی خاطرنشان کرد: این دو حادثه خوشبختانه هیچ تلفات جانی داشت، 8 نفر مصدوم شدند که 5 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 3 نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای بارانی و برفی محورهای استان لغزنده خواهد بود، از رانندگان خواست فاصله ایمنی را در رانندگی رعایت کنند و حتی المقدور از انجام مسافرت‌های غیرضرور خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک گرمسار هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس