Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف ظهر امروز 27 دی در مراسم تودیع و معارفه مدیر معارف قرآن و عترت حرم مطهر که در سالن امام خامنه‌ای واقع در بالکن صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیریت معارف قرآن و عترت حرم مطهر از ابتدای سال ۹۴ در ساختار اداری آستان مقدس دیده شد، اظهار کرد: اداره‌های قرآن و حدیث، خدمات فرهنگی خواهران، پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی در این مجموعه گردهم آمدند و طی این سه سال اخیر تلاش شده است که برنامه‌های قرآنی آستان در قالب‌های آموزشی و ترویجی دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تقویت برنامه‌های معارفی با محوریت احادیث و روایات یاد کرد و افزود: از ششم بهمن‌ماه نیز با مشارکت حوزه علمیه دوره شمیم عترت با محوریت حدیث دنبال می‌شود. رئیس اداره قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت یادآوری کرد: در مشاوره، پاسخ‌گویی و خدمات فرهنگی به دنبال کارهای نظام‌مند بودیم به همین علت اساتید را بر اساس صلاحیت و شایستگی آن‌ها جذب کردیم و برای انجام این فرآیند نیز گروه‌های مختلفی تشکیل شدند. وی ضمن تقدیر از تلاش نیروهای مجموعه معارف قرآن و عترت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: امور فرهنگی خواهران در سه سال اخیر نسبت به گذشته فعال‌تر و پویاتر شده است به همین علت این مجموعه توانسته دستاوردهای مطلوب‌تری را نیز رقم بزند. مشرف بیان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر با مشارکت نیروهای توانمند بتوانیم به زائران، مجاوران و خادمان آستان مقدس ارائه خدمات مورد نیاز را رقم بزنیم. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا مشرف حرم معارف قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سما، مرکز خراسان رضوی، مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی گفت: خدمات آبرسانی آستان قدس رضوی به اهالی سیستان با هدف مدیریت بحران کم آبی در این استان و بهره‌مندی بیش از ۲۰۰ روستا با ۲۰ هزار خانوار از این خدمات ارائه شده است.

احمدعلی موهبتی درباره خدمات آبرسانی این نهاد به مردم سیستان، افزود: این خدمات به ویزه در حفر و تجهیز ۵۵٠ چاهک برای کشت ۱۵هزار هکتار زمین کشاورزی انجام شده و افزون بر آن با خرید و ارسال ۲۵٠ مخزن ۵ هزار لیتری آب، برای بهره‌مندی آب آشامیدنی ۲۲۵ روستا با حدود ۲۰ هزار خانوار اقدام شده است.

وی افزود: علاوه‌بر تلاش‌های مسئولان جمهوری اسلامی ایران، همچنان بیش از ۲٠٠ روستای منطقه سیستان از کمبود آب رنج می‌برند که آبرسانی به آنها به صورت سیار انجام می‌شود.

مشاور ارشد بنیاد کرامت رضوی افزود: با هدف بهره‌برداری بهتر از تانکر‌های سیار آبرسانی، ضرورت توجه به تهیه و نصب منبع‌های ثابت آب و استقرار در سکو‌های مناسب اهمیت زیادی دارد.

احمدعلی موهبتی گفت: محل استقرار منابع آب و احداث سکو‌های مناسب در روستا‌ها با مساعدت مسئولان استانی و محلی، همکاری بخش تخصصی (آبفا) و مشارکت دهیاری‌های روستا‌های هدف صورت گرفته است.

تأمین نشدن حقابه جمهوری اسلامی از رودخانه هیرمند برای چندمین سال متوالی، عاملی مضاعف برای تشدید مشکلات مردم منطقه سیستان شده است به طوری که این منطقه، در سه سال گذشته بدترین شرایط بی آبی تاریخ خود در چند دهه اخیر را تجربه کرده است.

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان