Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:22:25 GMT

پیشرفت۴۰درصدی پروژه احداث زیرگذر «کوی نصر»

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۲۰۵

پیشرفت۴۰درصدی پروژه احداث زیرگذر «کوی نصر»

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس ایرج معزی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر سخن می‌گفت، با بیان آنکه متعاقب توافقات انجام شده با پلیس راهور تهران بزرگ، امکان تردد تعداد بیشتری از ماشین آلات در پروژه فراهم شده است، افزود: از این پس عملیات بتن ریزی سقف زیرگذر  در طول روز نیز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام پیشرفت ۴۰ درصدی عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، از انحراف مسیر خطوط اتوبوس تندرو در باند شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران طی روزهای آتی خبر داد و گفت: هفته آینده یک فضای کارگاهی یکپارچه برای احداث سقف زیرگذر در قسمت شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران در اختیار مجریان پروژه قرار خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات جابجایی و رفع معارضات تاسیساتی پروژه، از اتمام عملیات حفاری و لوله گذاری در رابطه با  احداث شبکه جایگزین مخابرات و رفع این معارض تاسیساتی از جبهه غربی پروژه خبر داد و گفت: در حالی که این شبکه آماده کابل کشی شده، بیش از ۶۰ درصد از طول شبکه جایگزین لوله ۸ اینچ گاز(معارض جبهه شرقی پروژه) حفاری و لوله گذاری شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته مهندس معزی، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه در بخش احداث شمع به حدود ۵۷ درصد و در بخش احداث سقف زیرگذر به حدود ۲۳ درصد رسیده است. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جریان عبور و مرور در این تقاطع پرترافیک را به میزان قابل توجهی ساماندهی خواهد کرد.

کد خبر 4515920

منبع: مهر

کلیدواژه: زیرگذر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر دوشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از پایگاه سلامت شماره ۳۰ اردبیل اظهار کرد: پیشرفت در سخت‌افزار و نرم‌افزار سلامت با اولویت پیگیری می‌شود و با تمام توان پیگیر نیازمندیهای بخش سلامت اسان اردبیل هستیم.

وی از غربالگری ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان در پویش ملی سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و سلامت هدف و رویکرد اصلی ما در اردبیل است و اولویت این بخش نسبت به درمان حایز اهمیت است.

استاندار اردبیل با اشاره به توسعه و گسترش مراکز بهداشت و سلامت و کاهش چشمگیر مرگ‌ و میر نوزادان در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: احداث دو مرکز تخصصی درمان ناباروری در استان اردبیل پیگیری می شود.

عاملی با قدردانی از فعالان حوزه سلامت در اردبیل گفت: بخش بهداشت و سلامت مقدم بر بحث درمان است و هر چقدر در این بخش سرمایه‌گذاری کنیم هزینه کمتری در حوزه درمانی خواهیم‌ کرد.

وی افرود: خوشبختانه در سطح استان اردبیل اقدامات مطلوبی در بخش بهداشت و سلامت انجام شده به ‌طوری که شاهد توسعه و گسترش مراکز بهداشت و سلامت در استان هستیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه های متعدد درمانی در اردبیل در دست احداث است، افزود: به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها در این خواهیم بود.

عاملی بیان اینکه استان پیش از این در بحث مرگ‌ومیر نوزادان رتبه اول را داشت، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌ یافته و همچنین گسترش فعالیت‌های خانه‌های بهداشت، مرگ‌ و میر نوزادان کاهش چشمگیری یافت به‌ طوری که اکنون رتبه استان اردبیل در این بخش چهاردهم کشور است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در زمینه درمان ناباروری بیان کرد: مشکلات متعددی در زمینه ناباروری در استان اردبیل وجود داشت که خوشبختانه با احداث دو مرکز تخصصی درمان ناباروری در استان اردبیل اکنون مشکلات در این زمینه به حداقل رسیده و پیشرفت‌های چشمگیری نیز حاصل شده است.

استاندار اردبیل غربالگری جامع انجام ‌شده طی سال گذشته در استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر در سطح استان اردبیل طی سال گذشته در قالب طرح جامع غربالگری دیابت و فشار خون بررسی شدند که از این تعداد ۲۲ هزار نفر به‌ عنوان افراد مشکوک به بیماری دیابت و فشار خون شناسایی و روند درمان خود را آغاز کردند.

عاملی گفت: سال گذشته خدمات حوزه سلامت به ‌صورت رایگان در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان اردبیل ارائه شد که امسال نیز براساس توافقات انجام ‌یافته قرار است این خدمات رایگان برای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر نیز ارائه شود.

کد خبر 6085613

دیگر خبرها

  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • پیشرفت‌های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری حوزه درمان اردبیل مطلوب است
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس