Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای عالی استان‌ها در حمایت از رئیس شورای شهر یزد و نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها بیانیه‌ای صادر کرد و در آن صدور حکم شلاق برای غلامعلی سفید را محکوم کرد. آفتاب‌‌نیوز : در جریان سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که در ساختمان مجلس برگزار شد، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها به نمایندگی از اعضای شورای عالی استان‌ها بیانیه‌ای را در محکومیت حکم غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد و نماینده استان یزد در شورای عالی استان‌ها قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن بیانیه شورای عالی استان ها به شرح ذیل است:

«اعضای شوراهای شهر به عنوان نمایندگان محلی مردم و بیانگر خاص و نظرات آنان متکفل نمایندگی ایشان در شورا هستند. جایگاه ایشان برخاسته از قانون اساسی است. برخوردهای سلبی با ایشان به گونه‌ای که موجب محدودیت آنها در انجام وظایف شورا شود نیز مطلوب نخواهد بود.

آقای غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد و عضو شورای عالی استان ها اخیراً مورد محدودیت‌ها و فشارهایی قرار گرفته است که به نظر می‌رسد با پایمردی ایشان در دفاع از حقوق دیگر عضو شورای شهر یزد جناب آقای سپنتا نیکنام بی‌ارتباط نباشد.

از دستگاه محترم قضایی انتظار داریم ضمن اتخاذ تمهیدات لازم و جلوگیری از برخوردهای دوگانه در مراجع مختلف قضایی زمینه حفظ آزادگی اعضای شوراها و تقویت وارستگی اعضا را فراهم آورد.

 آقای سفید، فردی است که حق را اگر هم به ضرر خود باشد بیان نموده و می نماید. از این رو شورای عالی استان‌ها ضمن تشکر از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر حل مسئله سپنتا نیکنام از سایر دستگاه ها به ویژه دستگاه قضایی نیز انتظار دارد در پرونده‌های متشکله علیه رئیس شورای شهر یزد که ناشی از دفاع از حقانیت سپنتا نیکنام بوده است قانونمندی و احقاق حق و پرهیز از برخوردهای غیرقانونی را مورد تاکید قرار دهد».
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شورای عالی استان ها رییس شورای شهر یزد غلامعلی سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، درباره مصوبات این جلسه گفت: در جلسه امروز کمیته ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

خسروپناه افزود: بر اساس رأی اعضای کمیته، ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل،  رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان،یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد،حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیسی با مهدی المشاط
  • رییسی: ایستادگی یمن در بازدارندگی جنایات رژیم اسراییل موثر بود
  • رایزنی مقام‌های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش‌ها در منطقه
  • رایزنی مقام های امنیتی روسیه و اسرائیل درباره تنش ها در منطقه