Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی عزیر خانی بیان داشت: تعدادی پرونده مشابه در خصوص سرقت موتورسیکلت از اطراف مراکز تجاری به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد که تیمی از ماموران این پایگاه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.
وی بیان داشت: تعدادی از مالباختگان اظهار داشتند که موتورسیکلت خود را در کنار خیابان پارک و حتی آن را قفل کرده اند اما پس از مراجعه به محل پارک دیگر هیچ خبری از موتورسیکلت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی با اشاره به انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی صورت گرفته توضیح داد: در این تحقیقات مشخص شد که یکی از سارقان حرفه ای با مراجعه به مراکز تجاری و پر جمعیت، موتورسیکلت را سرقت و از محل متواری می شده است.
سرهنگ عزیرخانی عنوان کرد: با شناسایی سارق و دستگیری وی ، متهم به پایگاه هشتم منتقل و به 30 فقره سرقت موتورسیکلت در اطراف مراکز تجاری اعتراف کرد.
رئیس پایگاه هشتم با اشاره به اینکه هنگام مراجعه به مراکز تجاری از رها کردن موتورسیکلت بدون تجهیزات ایمنی بالا خودداری کنید، خاطر نشان کرد: شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.
تهرام /9206 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس آگاهی سرقت موتورسیکلت سارق مسروقه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو و کشف ۳۵ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی خرم‌آباد با اقدامات و رصدهای اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار و ۶ مالخر را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار الهی ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در این رابطه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ سارق خشن با بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در سطح پایتخت
  • شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح در سنندج
  • بازداشت ۵ سارق خشن تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • اسرار سارق هنگام تصادف لو رفت / متهم: برای اینکه بتوانی دزدی کنی باید معتاد باشی تا در حال خودت نباشی!
  • کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت در لرستان