Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:49:56 GMT

۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۲۴۱

۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس

به گزارش جماران؛ ابوالفضل سروش، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

«با رای اعضای کمیسیون تلفیق بودجه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار برای ایمن سازی و مقاوم سازی مدارس، پروژه های آموزشی پرورشی و ورزشی از محل صندوق ذخیره ارزی تصویب شد.

با مصوبه دیروز و امروز جمعا ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس توسط نمایندگان مجلس ، مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش مدارس صندوق ذخیره ارزی نوسازی مدارس جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بالغ بر ۲۸۰۰ فقره بازرسی بازار گیلان/ رسیدگی آنی به شکایات سامانه ۱۲۴

ایسنا/گیلان مدیرکل صمت گیلان، با اشاره به انجام بالغ بر ۲۸۰۰ فقره بازرسی و برخورد با گرانفروشی، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ اکیپ بازرسی طرح نظارت نوروزی در قالب تیم‌های دو نفره فعال شده‌اند.

تیمور پورحیدری امروز، ۲۹ اسفندماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز طرح نظارت بر بازار استان گیلان از ۱۸ اسفندماه و در راستای مصوبه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: برای پیشگیری از افزایش قیمت ها، ۱۶ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را در قالب توزیع کالاهای پرمصرف شامل گوشت و مرغ و کیف و کفش و آجیل و خشکبار راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی عرضه شده در نمایشگاه های عرضه مستقیم حداقل ۲۰ درصد ارزان تر از بازار هستند، تصریح کرد: این نمایشگاه ها به مدت ۱۰ روز برپا بود و روز گذشته به پایان رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از فعال شدن ۱۲۰ اکیپ بازرسی در قالب تیم های دو نفره و دو شیفته خبر داد و بیان کرد: ۴۰ اکیپ در مرکز استان فعال بوده و بازار را رصد و با متخلفین برخورد می کند.

پورحیدری با اشاره به انجام بالغ بر ۲۸۰۰ فقره بازرسی و برخورد با گرانفروشی، خاطرنشان کرد: کالاهای پرمصرف قیمت مصوب دارند و باید رعایت شوند لذا مردم از طریق سامانه ۱۲۴ هرگونه تخلف را گزارش دهند که به صورت آنی به شکایات رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه های صنفی رصد بازار کیف و کفش و پوشاک را بر عهده دارند، تاکید کرد: جریمه ها کاملا بازدارنده بوده و با همکاری تعزیرات حکومتی، در حال رسیدگی به پرونده های تخلف هستیم که تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل صمت گیلان همچنین از بازرسی و تشکیل پرونده برای گرانفروشان میوه خبر داد و گفت: نگرانی در مورد فراوانی میوه و تره بار وجود ندارد و به اندازه کفایت و نیاز استان اقلام مختلف میوه با قیمت مناسب در میادین و بازارهای گیلان موجود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام بالغ بر ۲۸۰۰ فقره بازرسی بازار گیلان/ رسیدگی آنی به شکایات سامانه ۱۲۴
  • ۸ هزار و ۸۵۰ کلاس در استان تهران نیازمند نوسازی هستند
  • آماده سازی ۵۵۰۰ فضا برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس خوزستان
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ‌فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • اختصاص بیش از ۲۹۷ میلیارد تومان اعتبار به حوزه توسعه و بهسازی مساجد
  • فعالیت بیش از ۲۸۰۰ جهادگر ماه رمضان و نوروز در خراسان جنوبی
  • فعال‌سازی بخش خصوصی در توسعه زیست‌بوم و کاربست داده و هوش مصنوعی با ابزار اعتبار مالیاتی