Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلخوش گفت: در بخش تجهیزات و امکانات در مدارس این شهرستان کمبودهایی وجود دارد که باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدکاظم دلخوش اباتری» امروز(پنج‌شنبه،27دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه‌سرا که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش خانواده گسترده‌ای در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک سوم جمعیت استخدامی کشور متعلق به آموزش و پرورش است، افزود: طبق آمار، یک میلیون و 180 هزار فرهنگی، کارکنان آموزش و پرورش هستند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان حاکمان در رابطه با آمورزش و پرورش بسیار سنگین است، گفت: قانون اساسی به روی آموزش و پرورش و بهداشت رایگان تاکید دارد.

 

دلخوش با بیان اینکه در جایگاه قانون‌گذاری سعیمان این است که کوتاهی صورت نگیرد، تصریح کرد: نمایندگان ملت و دولت در جایگاه خود نسبت به آموزش و پرورش احساس دین و تکلیف می‌کنند.

 

وی در راستای اعتبارات لازم برای آموزش و پرورش شهرستان، خاطرنشان کرد: یک بخش کارها را مدیرکل آموزش و پرورش انجام می‌دهد و بخش دیگر اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص پیدا می‌کند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش تجهیزات و امکانات در مدارس کمبودهایی وجود دارد که باید رفع شود، اظهار کرد: بخشی از این مشکلات در کمیته برنامه ریزی پیگیری می‌شود.

 

دلخوش با بیان اینکه باید خیرین مدرسه ساز را وارد شهرستان کنیم، افزود: پنج سالن ورزشی ویژه آموزش و پرورش در این شهرستان وجود دارد که در دهه فجر چمن مصنوعی مدارس ضیابر و اباتر به بهره برداری می‌رسد.

 

*هزینه در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده کشور است

در ادامه «علی فتح‌اللهی» با بیان اینکه آموزش و پرورش صومعه‌سرا با خرد جمعی توانسته اقدامات شایسته‌ای را در این نهاد داشته باشد، اظهار کرد: این نهاد مقدس نقش آموزش و پرورش آینده‌سازان این مملکت را بر عهده دارد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه آموزش بر خرد انسان و پرورش بر معنویت و روح انسان تاثیر دارد، افزود: وقتی خداوند انسان را خلق کرد از روح خود بر کالبد خاکی انسان دمید و گفت این انسان می‌تواند به درجه‌ای از کمال دست یابد و رشد کند که فرشتگان هم نتوانند به ان مقام دست یابند.

 

وی با بیان اینکه باید به انسان‌هایی که قرار است آینده مملکت را اداره کنند، به خوبی آموزش و پرورش داده شود، گفت: کسی که قرار است رشد پیدا کند و به مدارج بالا دست یابد از زحمات معلمان برخوردار می‌شود.

 

فتح اللهی با بیان یانکه جایگاه معلم در دین اسلام به قدری بالا است که خداوند انبیا را به عنوان معلم معرفی می‌کند، تصریح کرد: هر انچه که در مجموعه آموزش و پرورش هزینه شود قطعا سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

 

وی با بیان اینکه همه باید در راستای اهداف آموزش و پرورش تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: باید اهمیت آموزش و پرورش را در جامعه خود تقویت کنیم زیرا هر قدر به این نهاد بیشتر از نظر ساختاری توجه شود اثرات آن به کلیه خانواده‌ها بر می‌گردد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان خبرگزاری شبستان اصفهان شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران استان بوشهر انقلاب اسلامی ارتش تودیع و معارفه روز پرستار آموزش و پرورش صومعه سرا شورای آموزش و پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان