Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:23:39 GMT

انقلاب اسلامی به قوت نسل نو پاینده است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۲۶۶

انقلاب اسلامی به قوت نسل نو پاینده است

رشت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: انقلاب اسلامی زحمات بسیاری برای نسل نو کشیده و این انقلاب به قوت و امید این نسل پاینده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فیروز فاضلی روز پنجشنبه در کارگاه طراحی پوستر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر شعار این کارگاه با عنوان ' فجر و امید به آینده ' افزود: همه چیز به امید بستگی دارد و آنانی که می خواهند امید ما را به نا امیدی تبدیل کنند، مطمئنا ناامید خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: هنر شهادت و هنر مقاومت را بسیار شنیده ایم و این بدین سبب است که هنر ذات همه چیز است و برای پایایی می بایست از مانایی هنر بهره جست.
وی ادامه داد: برای دعوا کردن خیلی قدرت داریم ؛ اگرچه اختلاف سلیقه پذیرفته شده اما اختلاف عقیده را هرگز نمی پذیریم.
فاضلی تاکید کرد : وجود نسل نو انقلاب اسلامی نشان از تداوم و پایندگی انقلاب دارد.
کارگاه طراحی پوستر انقلاب از بخش های جشنواره فرهنگی هنری انقلاب اسلامی گیلان، با هدف تولید ٤٠ پوستر با موضوع «فجر و امید به آینده»، با حضور جمعی از هنرمندان تجسمی در محل کنفرانس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برگزار شد.
جشنواره فرهنگی انقلاب اسلامی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در بخش های مختلف قرآنی، موسیقی، فیلم، نماهنگ، عکس، شعر، پوستر، شب های خاطره، تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب و بخش شهرستانی در استان برگزار می‌شود.
1881 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گيلان چهل سالگي انقلاب رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد