Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:52:51 GMT

انتشارشایعه دستگیری من از سوی منافقین بوده است.

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۴۶۵

انتشارشایعه دستگیری من از سوی منافقین بوده است.

اردبیل- ایرنا- مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا گفت: انتشار شایعه دستگیری من درمالزی طی روزهای گذشته از سوی بدخواهان نظام اسلامی وتوسط منافقین بوده است.

به گزارش ایرنا، سردار هابیل درویش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: شایعه دستگیری من در مالزی دروغی بیش نیست و به هنگام شنیدن این خبر احساس کردم با من شوخی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این شایعه یک کار احمقانه بود، اظهار داشت: اصلا من در طول عمرم به کشور مالزی سفر نکرده ام تا دستگیر هم بشوم و دولت جمهوری اسلامی ایران نیز رسما اعلام کرد که این شایعه از اساس دروغ است.
او بیان کرد: انتشار چنین شایعاتی از سوی دشمنان ایران بیانگر این است که بدخواهان ملت ایران آگاهی سیاسی لازم را ندارند.
وی اضافه کرد: انتشار اخبار جعل و نادرست در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان دهنده اوج عصبانیت دشمنان نظام اسلامی است.
درویش با بیان اینکه ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی خادمان و خائنان خود را بهتر از هرکسی می شناسند، ادامه داد: انتشار شایعه و دروغ علیه مسئولان و خادمان نه تنها باعث از دست دادن روحیه آنها نخواهد شد بلکه به کوری چشم دشمنان عزم خادمان ملت در خدمت به مردم بیشتر نیز خواهد شد.
وی با تقدیر از تعامل و حمایت های استاندار اردبیل از نیروی انتظامی گفت: این تعامل و حمایت ها اثرات زیاد امنیتی، اجتماعی و توسعه ای در استان خواهد داشت.
مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا افزود: تامین معیشت و ارائه خدمات بهتر به کارکنان ناجا یکی از الویت های این بنیاد است و با کمک استاندار اردبیل سطح ارائه خدمات به کارکنان نیروی انتظامی در استان در آینده نزدیک ارتقاء خواهد یافت.
وی با بیان اینکه طرح های متنوعی در این راستا در استان اردبیل اجرا خواهد شد، اظهار داشت: احداث کلانتری در شهرهای اردبیل و سرعین، طرح افزایش یک گردان در پادگان آموزشی مشگین شهر و تامین زیر ساخت ها و اماکن مورد نیاز نیروی انتظامی در استان از جمله آنهاست.
به گزارش ایرنا، ضد انقلاب چندی پیش شایعه دستگیری سردار هابیل درویشی را در مالزی مطرح کرده بود.
شایعه کنندگان ادعا کرده بودند که ماموران پلیس مالزی مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا را با مقادیر زیادی ارز و مواد مخدر دستگیر کرده است.
این شایعه در حالی منتشر شده بود که وی در حال بازدید از مرکزاطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا بوده و تصاویر آن در خبرگزاری پلیس هم منتشر شد.
6130/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه برخورد صاعقه به یک خانه در سنندج (فیلم) تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی (فیلم)
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال