Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یکی از ورزشکاران پیشکسوت شهر فارسان، هنگام تمرین فوتسال و به دلیل ایست قلبی، جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا، منوچهر طالبی از ورزشکاران چهارمحال و بختیاری، به دلیل ایست قلبی هنگام تمرین با تیم فوتسال پیشکسوتان فارسان در سالن ورزشی این شهر، جان باخت.

حضور و تلاش تیم اورژانس ۱۱۵ برای احیای قلبی و ریوی این ورزشکار ۵۰ ساله در محل ورزشگاه، موثر واقع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر فارسان در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس ساعتی پیش رخ داد / وحشت از انفجارهای مهیب در مناطق کرج ! لیلا رییس باند دزدان میلیاردی تهران بود / 3 پسر نوچه هایش بودند +عکس بعد دستگیری تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس 4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر سرنوشت اعظم 27 ساله بعد از 4 مرتبه ازدواج غمناک تر شد + عکس روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! گفتگو با مرد جوانی که در ته خط نازی آباد 15 دقیقه شوم داشت +فیلم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته شیطانی نه بگویم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فوتسال شهر پیشکسوت ایست قلبی ورزشکار عکس زن ایران فیلم دختر پلیس پرونده پسر تجاوز مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین‌های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر  اعلام  شده است.

مجتبی قهرمانی گفت:با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روز‌های خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین‌های دوم و سوم خروجی خودرو‌ها و کامیون‌ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی گفت: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار - بندرخمیر نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمایش قدرت ایران مقتدر اسلامی بود
  • عفونت گوش در کودکان (فیلم)
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • واکنش کودک چند ماهه هنگام بمباران غزه (فیلم)
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • میدل‌ایست‌آی: نتانیاهو قمار کرد اما ضربت راهبردی از ایران خورد