Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:52:26 GMT

اردستان با کمبود پرستار رو به رو است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۵۲۸

اردستان با کمبود پرستار رو به رو است

کاشان - ایرنا - رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: شاخص پرستار در این بیمارستان 96 تختخوابی 0.9 است که باید به 1.9 درصد افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، انسیه علی بگلی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار در اردستان افزود: بیمارستان شهید بهشتی با مسائلی مانند زیبا سازی و ترمیم محوطه گرفته تا پرداخت مطالبات و کمبود پرستار رو به رو است که انتظار می رود، مشارکت بیشتر خیرین در طرح های بیمارستانی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین نصب تندیس پرستار در میدان پرستار اردستان را خواستار شد و بیان کرد: پرستاران در خدمت به بیماران و بردباری پیشرو هستند که این ویژگی ها را از حضرت زینب (س) الگو گرفتند.
رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان اضافه کرد: پرستاران از آسایش خود کاسته و بر آسایش بیماران می افزایند که بر این اساس شاخص رضایت بیماران در سال 96افزون بر 88 درصد بود و امسال به 90 درصد افزایش یافته است.
فرماندار اردستان نیز با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: نرخ سالمندی این شهرستان بالا است و همین امر کار پرستاران را بیشتر کرده امیدواریم بتوانیم از مشکلات این بخش بکاهیم.
حمیدرضا تاملی عنوان کرد: حوزه بهداشت و درمان در 40 سال گذشته از انقلاب اسلامی پیشرفت های زیادی داشته و تخصص های گوناگون و مورد نیاز مردم به شهرستان اختصاص داده شده اما کاستی هایی نیز وجود دارد که باید برطرف شود.
وی سلامت را یکی از مهترین بخش های خدمات رسان برشمرد و افزود: اگر این بخش به درستی مورد حمایت قرار گیرد، جامعه ای شاداب و آماده به کار خواهیم داشت.
نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز به از خود گذشتگی پرستاران در کمک به کاستن از رنج بیماران یادآور شد: این شغل به دلیل سر و کار داشتن با بیمارانی که هر یک شرایط ویژه خود را دارند، بسیار مهم و سخت است.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد بیان کرد: نیروهای درمان شهرستان با تمام کاستی های موجود تلاش دارند تا به بهترین صورت به بیماران خدمات دهی کنند و بالاترین عبادت ها، خدمت به دیگران است که پاداش آن را خدا خواهد داد.
وی تصریح کرد: انتظار می رود که نیروهای بیمارستان همه توان و تلاش خود برای کاهش درد بیماران در ادامه نیز به کار گرفته و با روی خوش و اخلاق اسلامی با مراجعان رفتار کنند.
چند نفر از پرستاران در ادامه این آیین با اهدای لوحی قدردانی شدند.
30 خانه بهداشت روستایی در شهرستان 42 هزار نفری اردستان وجود دارد که اکنون 24 خانه روستایی فعال بوده و ارائه خدمات به سایر روستاییان از سوی تیم های سیار صورت می گیرد.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي درمان روز پرستار اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، با هدف جلوگیری از هدررفت و غارت سرمایه‌ها و منابع ملی با هماهنگی مرجع قضائی در شهرستان اردستان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا مأموران حین کنترل محورهای مواصلاتی تعداد ۷ دستگاه اتوبوس، کامیون و وانت بار حامل سوخت را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۳ هزار و ۶۰ لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع حمل می‌شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ارزش سوخت مکشوفه را ۹۱۸ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه تمامی خودروها توقیف و ۷ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6078989

دیگر خبرها

  • بجران کمبود ۳ داروی اصلی برای این بیماران
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • منبع دوم داروی فاکتور۸ کشور با تولید یک شرکت دانش‌بنیان