Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

هانس یوآخیم اکرت، رئیس سابق کمیته اخلاق فیفا، از تلاش مقامات این نهاد بین المللی برای افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی ۲۰۲۲، از ۳۲ به ۴۸، به شدت انتقاد.

اکرت همچنین ابراز نگرانی خود را از مسائل اخلاقی فیفا ابراز داشت.

او به خبرگزاری آلمان گفت که "احتمالا تنها دلیل افزایش تعداد تیم‌ها به خاطر میل به کسب پول بیشتر از حق پخش تلویزیونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

قاضی آلمان توانایی قطر را برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ ظرف ۳ سال باقیمانده را زیر سئوال برد.

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون  فوتبال، به دنبال حل مسئله تعداد تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی در نشست ماه مارس فیفا در میامی است.

او در نشست میامی، همچنین به دنبال نهایی کردن پیشنهاد تغییرات عمده در جام جهانی باشگاه‌ها با قراردادی ۲۵ میلیارد دلاری است. او همچنین می‌خواهد پرونده ایجاد لیگ جهانی را حل کند.

اکرت تا ماه مه ۲۰۱۷ ریاست اتاق اخلاق فیفا را در اختیار داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان پول قطر آلمان اخلاق جام جهانی فیفا قطر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: قیمت‌ها در اسرائیل هر ۵ دقیقه بالا می‌رود

 «هر ۵ دقیقه یک بار، یک پیامک دیگر در مورد افزایش قیمت‌ها داریم. همه چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران‌تر می‌شود. طبقه متوسط در حال فروپاشی‌ست؛ آنها برای خرید از سوپرمارکت وام می‌گیرند و کابینه کنونی توجه نمی‌کند. او (نتانیاهو) توجه نمی‌کند.»

اینها نوشته‌های نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون پارلمان این رژیم، یائیر لاپید، در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) است.

روزنامه عبری زبان رژیم صهیونیستی هم از روند افزایش قیمت‌ها طی یک هفته اخیر و پیش‌بینی تحلیلگران از تورم بالاتر خبر داده است.

این روزنامه نوشته است، «پس از اینکه اعلام شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه مارس یک اتفاق غیرمنتظره منفی بود و نگرانی از افزایش مجدد تورم را افزایش داد، انتظار می‌رود که سناریوی هراس و وحشت اقتصادی در اسرائیل تحقق یابد.»

بخش خدمات کار رژیم صهیونیستی هم امروز گزارش داد، از زمان درگیری با حماس و حزب‌الله بیکاری در شهرک‌های این رژیم افزایش یافته است.

تعداد جویندگان کار در شهرک‌های تخلیه شده در ماه مارس ۳.۳ برابر تعداد این افراد در مارس گذشته بوده است.

افرادی که به دنبال کار هستند در سایر شهرک‌های این رژیم نیز در ماه مارس ۱.۴ برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

موسسه رتبه‌بندی «اس اند پی گلوبال» هم چند روز پیش رتبه اعتباری بلندمدت اسرائیل را به علت تشدید تنش با ایران کاهش داد که دومین موسسه آمریکایی‌ست که اخیر این اقدام را انجام داده است.

موسسه مودیز هم در ماه فوریه به علت «درگیری مداوم با حماس» کاهش داد که نخستین کاهش رتبه اعتباری این رژیم محسوب می‌شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: قیمت‌ها در اسرائیل هر ۵ دقیقه بالا می‌رود