Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:21:44 GMT

آخرین وضعیت نرگس محمدی و نازنین زاغری در زندان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۰۸۴

وکیل مدافع نرگس محمدی از اعتراض به نظریه کمیسیون پزشکی قانونی خبر داد و گفت: بناست پرونده موکلم برای بررسی مجدد وضعیت بیماری به کمیسیون عالی پزشکی قانونی ارسال شود. آفتاب‌‌نیوز : محمود بهزادی‌راد روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت نرگس محمدی و نازنین زاغری دو تن از موکلانش اظهار داشت: روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته‌ جاری به ترتیب با محمدی و زاغری ملاقات کردم که اعلام کردند مسئولان زندان تصمیم گرفتند آنها را برای رسیدگی به وضعیت بیماری و درمانشان به بیمارستان منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهزادی‌راد درباره نتیجه نظریه کمیسیون پزشکی قانونی بعد از معاینه نرگس محمدی که چندی پیش انجام شد گفت: کمیسیون پزشکی قانونی درباره وضعیت بیماری موکلم، بدون اینکه پرونده او را ملاحظه کنند، نظریه مبهمی صادر کرده است.

وکیل مدافع نرگس محمدی اضافه کرد: به این نظریه اعتراض کردیم و بناست پرونده موکلم برای بررسی دوباره به کمیسیون عالی پزشکی قانونی ارجاع شود.

بهزادی همچنین درباره موافقت یا عدم موافقت دادستانی با درخواست آزادی مشروط نرگس محمدی و نازنین زاغری گفت: همچنان منتظر اعلام نظر دادستانی در این مورد هستیم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نرگس محمدی نازنین زاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال هزار و ۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که از این تعداد ۱۳۵۹ پرونده مربوط به مردان و ۴۶ مورد زنان بود.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲۸ هزار و ۷۷ پرونده نزاع در پزشکی قانونی استان تشکیل شده که ۷ هزار و ۷۵۰ پرونده برای زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷ پرونده مربوط به مردان است.

ادیب‌فر با اشاره به اینکه در این بازه زمانی ۱۳ هزار و ۴۰۸ پرونده مربوط به تصادفات جرحی در پزشکی قانونی استان تشکیل شد، یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه توسط پزشکی قانونی استان انجام شد و تشکیل پرونده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: پارسال ۳۲۷ مورد مجوز سقط جنین توسط پزشکی قانونی استان تشکیل شده و همچنین ۶۲ مورد مجوز فوت ناشی از سوختگی، ۴۲ مورد مجوز فوت ناشی از غرق شدگی، ۴۲ مجوز فوت ناشی از سرمازدگی، ۱۲ مورد مجوز فوت ناشی از برق گرفتگی و ۴۰۹مورد مجوز برای مرگ‌های طبیعی که بر اثر بیماری صورت گرفته، توسط پزشکی قانونی استان صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • برترین‌های مسابقات ووشو بانوان در بخش ساندا معرفی شدند