Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه، سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، دست‌ نوشته‌ای از رهبر انقلاب را که در تجلیل از این شهید بزرگوار نگاشته شده است، منتشر شد:
«بسمه‌تعالی
سلام بر آن پیشاهنگ جهاد و شهادت
در زمان ما.
سیدعلی خامنه‌ای»

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمشیدی ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از هنرمندان برتر بسیجی استان افزود: این سازمان دوهزار عضو در استان دارد و فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی همچون عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی داشته و نشست هم اندیشی هنرمندان نیز در راستای توانمند سازی هنرمندان بسیجی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این راستا به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در آئینی از هنرمندان برتر بسیجی استان تجلیل شد.

جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید «مجید فریدفر» گرامی داشته شد.

وی تصریح کرد: آئینی نیز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد و مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شدند.

کد خبر 6079914

دیگر خبرها

  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تجلیل از ۷۰ هنرمند ایلامی همزمان با هفته هنر انقلاب