Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اسدالله رباني‌مهر ظهر امروز در مجمع عمومي شوراي هماهنگي روابط عمومي استان همدان اظهار داشت: استاندار همدان تاکيد بسيار بر روابط عمومي و اطلاع رساني دارد ضمن اينکه در آستانه جشن 40 سالگي انقلاب در فضاي فعلي جامعه اطلاع‌رساني اهميت بسيار زيادي دارد.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| به گزارش خبرگزاري تسنيم از همدان، اسدالله رباني‌مهر ظهر امروز در مجمع عمومي شوراي هماهنگي روابط عمومي استان همدان اظهار داشت: استاندار همدان تاکيد بسيار بر روابط عمومي و اطلاع رساني دارد ضمن اينکه در آستانه جشن 40 سالگي انقلاب در فضاي فعلي جامعه اطلاع‌رساني اهميت بسيار زيادي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه سه محور اصلي مدير، روابط عمومي و رسانه را داريم که بايد از ظرفيت آنها استفاده شود عنوان کرد: بايد بين مديران و رسانه‌ها سعي بر ارتباط و تعامل داشته باشد و هر سه محور در راستاي تقويت اطلاع‌رساني استان تلاش کنند.
مديرکل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري همدان بيان کرد: سند اطلاع‌رساني استان با همکاري مسئولان روابط عمومي‌ آماده شده و اجراي اين سند بايد در اولويت دستگاه‌هاي اجرايي استان قرار گيرد.
رباني‌مهر با تاکيد بر اينکه اقدامات انجام شده در 40 سالگي انقلاب اسلامي در راستاي خدمت رساني به مردم بوده است افزود: از مديران روابط عمومي مي خواهم اطلاع‌رساني در ايام دهه فجر، با توجه به شرايط موجود امسال و تحريم ها به صورت ويژه مورد توجه قرار گيرد.
وي تصريح کرد: مدير يا مسئول روابط عمومي نبايد بگويد در فضاي مجازي حضور دارم و بس، بلکه در حوزه اطلاع رساني اکتفا به يک رسانه يا فضاي مجازي کافي نيست.
مديرکل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري همدان با بيان اينکه از روابط عمومي فرمانداري هاي برخي شهرستان‌ها راضي نيستم افزود: اقدامات بسياري در دولت انجام مي شود ولي اطلاع رساني برخي روابط عمومي ها ضعيف است.
وي خواستار نظارت خانه مطبوعات بر رسانه ها، نشريات و مجوزهايي که به آنها اعطا مي شود شد.
فعالان فضاي مجازي را به نشست‌ خبري دعوت نکنيد
مديرعامل خانه مطبوعات همدان نيز اظهار داشت: سند اطلاع‌رساني استان سند جامع و کاملي است که از مديران دستگاه‌ها در خواست مي کنيم تا اين سند را به طور تمام اجرايي کنند تا مشکلات بر سر راه اطلاع رساني استان حل شود.
مهرداد حمزه با اشاره به اينکه برخي دستگاه ها در طول سال کمترين ارتباط را با رسانه‌ها برقرار مي‌کنند گفت: متاسفانه بسياري از مديران روابط عمومي ناشناخته هستند و اين به سبب عدم برقراري تعامل با رسانه‌هاي استان است.
مديرعامل خانه مطبوعات همدان با بيان اينکه درخواست داريم تا اشتراک نشريات کاهش پيدا نکند بيان کرد: با توجه به نزديک شدن به پايان سال وضعيت پرداختي اشتراک روزنامه‌ها نشريات زودتر روشن شود، در حالي که هميشه ادارات اين موضوع را به روز‌هاي آخر سال موکول مي‌کنند.
حمزه عنوان کرد: وزارت ارشاد تعرفه آگهي‌هاي دولتي را ابلاغ کرده و تقاضا داريم اين تعرفه آگهي‌ها رعايت شود و دستگاه‌ها آگهي‌هاي خود را بين نشريات تقسيم کنند نه همانند برخي ادارات که تنها با يک روزنامه خاص کار مي کنند. برخي از روابط عمومي‌ دستگاه‌ها به صورت مستقيم وارد عمل شده و با قيمت توافقي آگهي‌ها را به برخي رسانه‌ها مي‌دهند که باعث مشکلاتي شده است.
وي در ادامه خطاب به مديران روابط عمومي گفت: فضايي باب شده که در نشست خبري ادارات از فعالان فضاي مجازي دعوت مي‌کنند در حالي که اين افراد خبرنگار نيستند و در خانه مطبوعات استان نيز هيچ سابقه و پرونده اي ندارند، خواهش مي‌کنيم اين افراد را به نشست‌هاي خبري دعوت نکنيد.
مديرعامل خانه مطبوعات همدان عنوان کرد: رسانه رسمي شامل نشريه محلي، پايگاه خبري محلي، روزنامه سراسري، خبرگزاري مي‌شود در حالي که برخي دستگاه‌ها خبر‌هاي خود را به برخي از کانال‌هاي مجازي مي‌دهند که همين موضوع توهين به خبرنگاران است.
وي با اشاره به فرا رسيدن جشن 40 سالگي انقلاب اسلامي اظهار داشت: چند بخش براي پرداختن به انقلاب اسلامي در رسانه‌ها مد نظر قرار گرفته است که مرور خاطرات انقلاب و انقلابيون، ارائه دستاورد‌هاي 40 ساله انقلاب اسلامي از سوي دستگاه‌هاي اجرايي و معرفي چهره‌هاي انقلابي در استان به عنوان برند استان مطرح است.
حمزه تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي دستاورد‌هاي انقلاب را در قالب گزارشي در اختيار رسانه‌ها قرار دهند ضمن اينکه در همدان مجاهد انقلابي همچجون شهيد همداني، جوان مومن انقلابي چون شهيد احمدي روشن، بانوي انقلابي چون مرحومه دباغ و غيره را داريم که مي‌توان اين چهره‌ها را به عنوان برند انقلاب همدان معرفي کرد.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي مقاله روزنامه نگار نبايد «ترتيب داده شده از قبل» و القاء و يا به خواست شخص ثالث باشد
فراخوان همکاري در انتشار سالنامه تخصصي روابط عمومي 1398
سومين نشست اعضاي کارگروه روابط عمومي هاي فدراسيون هاي ورزشي برگزار شد
اثرات منفي تبليغات تجاري در برنامه‌هاي کودک: تبليغات صدا و سيما براي جسم و جان کودکان مضر است
مديرعامل بانک ملي ايران: روابط عمومي فعال و تهاجمي مطلوب ماست
کتاب رسانه اجتماعي براي ارتباط استراتژيک
کاربرد جلسات‌ گروهي‌ در روابط عمومي
سومين اجلاس مديران و رؤساي روابط عمومي صنعت پتروشيمي برگزار شد
آقاي روابط عمومي در شهرداري همدان چه مي کند؟
کتاب سال روابط عمومي ايران منتشر مي شود



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پنج ويژگي يک متخصص روابط عمومي ممتاز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، استاندار کرمان در جلسه شورای اداری از فرمانداران ودهیاران درخواست کرد با توجه به برگزاری کنکور سراسری وبارندگی ها ،تمام تدابیر لازم برای دانش آموزان فراهم شود تا زحمات یک ساله داوطلبان هدر نرود.

 آقای فداکار تاکید کرد: اطلس مراکز آزمون به سرعت در اختیار استانداری قرار گیرد تا برای خدمات رسانی بهتر تدابیر لازم صورت گیرد.

  وی افزود :دستگاه‌های زیرساختی تجهیزاتشان آماده باشد و ارتباطات هم قطع نشود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان هم با اشاره به متون دینی گفت :هر کس که مسئولیتی را دارد در پیشگاه خداوند مورد سوال قرار می‌گیرد بنابراین اگر فردی در مسئولیتی قرار می‌گیرد باید ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد و مسئولان در ادارات و نهادها هم باید به مسائل شرعی و اخلاقی توجه داشته باشند.

 وی همچنین از اقدام افتخارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم قدردانی کرد و به ملت ایران تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کشور هم از تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره)در سال ۵۹ خبر داد و افزود : وظایف  آن هم در دولت مشخص شده که به موجب این مصوبه ۵ وظیفه سیاستگذاری، ساماندهی ،برنامه‌ریزی ،نظارت و راهبردی را برای مناسبت‌های سیاسی  ملی مذهبی و انقلابی به عهده این نهاد واگذار گردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور افزود: با حضور به موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسائل و مشکلاتی که از سوی دشمنان برای کشور رخ داده با حضور به موقع مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شد و مردم به صحنه آمدند و نقش و مشارکت مردم به فرموده رهبر انقلاب بی نظیر بود.

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال