Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:56:08 GMT

بعد از دولت دوازدهم مسئولیتی قبول نمی کنم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۳۹۵

بعد از دولت دوازدهم مسئولیتی قبول نمی کنم

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه با حضور در خودروی خبرنگارانی که از ابتدای صبح او را در سفر به جنوب استان کرمان مشایعت می کنند، اظهار داشت: آخرین قطعه کاری ماست و قطعا بعد از پایان این دولت هیچ مسئولیتی قبول نخواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در آخرین سال های کاری خود امیدوارم بتوانم خدمتی به مردم انجام دهم، افزود: همانطور که تاکید امام راحل (ره) این بود که هر چه داریم از مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این سفر زمانی که کودکی کفش های خود را به من نشان داد من یاد دوران کودکی خود افتادم ما نیز زندگی سختی داشتیم هرچند که ما در شهر زندگی می کردیم و مشکلات ما به اندازه این کودکان نبود.

نوبخت تصریح کرد: براساس برنامه ریزی که انجام داده ام پنجشنبه و جمعه ها در جمع مردم حضور می یابم تا بتوانم گوشه ای از مشکلات مردم را حل کرده و تدبیری برای رفع مشکلات آنها بیندیشم.

وی بیان کرد:  مسئولیت سنگینی بر عهده من است و من مسئول برنامه و بودجه و توسعه کشور هستم چطور می توانم در تهران و در طبقه دهم بنشینم و کوه را نگاه کنم و برای این مردم کپرنشین برنامه ریزی کنم؟ بنابراین تصمیم بر حضور در مناطق محرم گرفتم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: ۱۶ پروژه با اعتبار ۶۸۶ میلیارد تومان برای جنوب استان کرمان در نظر گرفته شده است که بخشی از اعتبارات آن تا پایان سال تخصیص خواهد یافت.

نوبخت بیان داشت: برخی از مشکلاتی که بین راه دیده شد جزو مصوبات ۱۶ طرح دیده نشده بود که با دیدن وضعیت این منطقه جزو مصوبات قرار گرفت؛ مثل اختصاص سهمیه چهار هزار یارانه به مردم این منطقه که تاکنون یارانه نگرفته بودند که براساس اختیاراتم این یارانه را پرداخت خواهم کرد .

وی گفت: در زمینه مسکن امروز با رئیس بنیاد مسکن کشور مذاکراتی برای احداث واحدهای مسکونی روستایی مخصوصا کپرنشینان که در اولویت قرار دارند، داشتیم.

نوبخت عنوان کرد: برخی اوقات مسئولان هیچ حسی نسبت به مردم محروم ندارند و خود را از جنس مردم نمی دانند و خودشان مسئول پیشرفت کار این افراد نمی دانند لذا عذر آنها خواسته است؛ اما مسئولانی هستند که این مردم را درک می کنند و با آنها هم درد هستند.

کد خبر 4516019

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کرمان محمدباقر نوبخت مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته

سخنگوی دولت گفت: «نگاه دولت این است که درباره تصمیم‌گیری در خصوص افزایش تعطیلی‌های آخر هفته، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم.»

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعطیلات آخر هفته، گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه‌ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد. پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی‌های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او یادآور شد: نگاه دولت این است که درباره این تصمیم‌گیری، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

دبیر هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره جزییات برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال، پس از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، هفته گذشته به تصویب هیئت وزیران رسید. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است.

بهادری جهرمی ادامه داد: طبق این برنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه عملیاتی جلب مشارکت مردم در حوزه‌های تولیدی مرتبط با آن دستگاه را در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و ترویج توسعه مشارکت مردم، توانمندسازی مردم برای ورود به عرصه‌های اقتصادی و ایجاد امکان فرصت برابر برای مردم و بخش دولت در اقتصاد تا پایان اردیبهشت تهیه و ابلاغ کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد