Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی بانوان، الهه احمدی و نجمه خدمتی رکورد تفنگ را در رده سنی بزرگسالان شکستند.

به گزارش ایسنا، در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی بانوان که امروز ۲۷ دی ماه در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، نجمه خدمتی از تیم مقاومت با ثبت ۶۳۰.۳ امتیاز رکورد تفنگ بادی را ارتقا بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز الهه احمدی بانوی ملی پوش کشورمان از تیم مقاومت با ۶۳۲.۳ امتیاز رکورد جدیدی را به ثبت رساند. پیش از رکورد این ماده با ۶۳۰.۳ امتیاز در اختیار این ملی پوش بود.

این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم در دو رشته تفنگ و تپانچه به میزبانی تیم هیات همدان پیگیری شد که در پایان مرحله مقدماتی تیم میزبان در مقابل تیم های، هیات خراسان رضوی، قم، قزوین، مقاومت و نزاجا نتیجه را واگذار کرد.

با برگزاری فینال تفنگ بادی، الهه احمدی و نجمه خدمتی هر دو از تیم مقاومت و آرمینا صادقیان از تیم نزاجا موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

درادامه نیز، هانیه رستمیان از مقاومت، مینا قربانی از هیات قم و مریم خوانساری از نزاجا به عناوین برتر رشته تپانچه دست یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ تیراندازی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ طلایی پوشان در شهرآورد هفتاد و چهارم اصفهان در ورزشگاه نقش جهان و دیداری معوقه از هفته هفدهم میزبان ذوب آهن دیگر تیم همشهری بودند که در پایان با تک گل شهریار مغانلو از که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید توانست پیروز شوند و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.
سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. ذوب آهنی‌ها هم با این شکست با همان ۳۰ امتیاز قبلی در جایگاه هشتم باقی ماند.
دیدار‌های هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران درحالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم‌های ذوب آهن و سپاهان باید روز یکشنبه ۲ اردیبهشت به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی بروند. دیدار‌های که ذوبی‌ها میزبان و سپاهان‌ها میهمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • تیراندازی قهرمانی برزیل|خدمتی پنجم شد، چهل امیرانی هفتم
  • خدمتی پنجم و چهل امیرانی هفتم شدند