Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:44:45 GMT

پارک گردشگری جنوب بوشهر 70 درصد پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۵۴۱

پارک گردشگری جنوب بوشهر 70 درصد پیشرفت دارد

بوشهر-ایرنا- شهردار بندر نخل تقی گفت: پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در بندر نخل تقی 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا، سید احمد علمداری روز پنجشنبه در بازدید مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر از پارک یاد شده افزود: از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌ شود تا این پارک پیش از آغاز نوروز 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کر: در مجموع 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه هزینه می‌شود که انتظار است گردشگران و مسافران نوروزی استفاده لازم را از این مجموعه گردشگری، تفریحی و رفاهی ببرند.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بزرگترین پارک ساحلی و گردشگری جنوب استان بوشهر در بندر نخل تقی درحال اجراست.
حمید بردستانی افزود: پارک ساحلی گردشگری خلیج فارس در بندر نخل تقی با مساحت 15 هکتار در دست اجراست و انتظار داریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی اظهار داشت: پارک گردشگری خلیج فارس یک فضای منحصر به فرد در ساحل سازی شهری است که با کیفیت بالایی در دست اجراست.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر یادآورشد: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای رفاه حال مردم در این مجموعه گردشگری ساحلی از جمله جاده سلامت، پیست و ایستگاه دوچرخه، آلاچیق‌های متعدد و زیرساخت‌های لازم برای احداث رستوران و کافی شاپ پیش بینی شده است.
بردستانی افزود: راه اندازی مجموعه بازی‌های آبی در پارک گردشگری نخل تقی از دیگر برنامه های تعریف شده برای این پارک دریایی ساحلی است.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گردشگري تفريحي ساحلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد

رضا نیکو روز سه شنبه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

 رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • فضای سبز و تفریحی نوار ساحلی بوشهر افزایش می یابد
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت
  • تحول حوزه گردشگری شیراز با اجرای سه پروژه تفریحی
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر