Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:41:17 GMT

پارک گردشگری جنوب بوشهر 70 درصد پیشرفت دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۵۵۸

پارک گردشگری جنوب بوشهر 70 درصد پیشرفت دارد

به گزارش ایرنا، سید احمد علمداری روز پنجشنبه در بازدید مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر از پارک یاد شده افزود: از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌ شود تا این پارک پیش از آغاز نوروز 98 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کر: در مجموع 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه هزینه می‌شود که انتظار است گردشگران و مسافران نوروزی استفاده لازم را از این مجموعه گردشگری، تفریحی و رفاهی ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بزرگترین پارک ساحلی و گردشگری جنوب استان بوشهر در بندر نخل تقی درحال اجراست.
حمید بردستانی افزود: پارک ساحلی گردشگری خلیج فارس در بندر نخل تقی با مساحت 15 هکتار در دست اجراست و انتظار داریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی اظهار داشت: پارک گردشگری خلیج فارس یک فضای منحصر به فرد در ساحل سازی شهری است که با کیفیت بالایی در دست اجراست.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر یادآورشد: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای رفاه حال مردم در این مجموعه گردشگری ساحلی از جمله جاده سلامت، پیست و ایستگاه دوچرخه، آلاچیق‌های متعدد و زیرساخت‌های لازم برای احداث رستوران و کافی شاپ پیش بینی شده است.
بردستانی افزود: راه اندازی مجموعه بازی‌های آبی در پارک گردشگری نخل تقی از دیگر برنامه های تعریف شده برای این پارک دریایی ساحلی است.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان بوشهر بازی خلیج فارس گردشگران و مسافران نوروزی گردشگری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب

رضا دوستی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیر‌های مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودرو‌های شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده، اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب