Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:25:51 GMT

3 کیلومتری اصفهان مناطقی بغرنج دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۷۱۱

استاندار اصفهان گفت: شاید کسی باور نکند که در 3 کیلومتری اصفهان مناطقی قرار دارد که وضعیتی بغرنج دارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «عباس رضایی» ظهر امروز(پنج شنبه) در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اظهار کرد: اصفهان مظلوم و محروم است. هر مسئولی که می آید، مشکلات استان را نمی‌بیند و مظلوم به خاطر اینکه کسی باور نمی‌کند در حدود سه کیلومتری شهر، مناطقی با وضعیت بغرنج وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان سخت بودن کار برای تولید و صادرکنندگان افزود: کارهای سخت در توان مردان سخت و بزرگی مانند اصفهانی‌ها و آذربایجانی‌ها است. لازمه انسانیت، وجود سختی است. 

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید دقت در کلام داشته باشیم، ادامه داد: نباید گفت اصفهان سرمایه گریز است. اگر باور به زمان جنگ اقتصادی داریم باید آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها متناسب با زمان جنگ تطبیق یابد. 

رضایی با بیان اینکه باید مسائل و مشکلات را جمع بندی کنیم، افزود:  کمیته موانع تولید وجود دارد و به صادرکنندگان قول می‌دهم، که مسائل قابل حل در استان مطابق با وظیفه من و مدیران باید حل و فصل شود. 

وی با بیان اینکه مشکلات با دو دسته مسائل روبه رو است، تصریح کرد: پروژه ساخت مسکن روستایی در برخی استان‌های کشور ۴۵ تا ۶۵ درصد پیشروی و در استان اصفهان با همکاری نکردن بانک‌ها تنها ۲۵ درصد پیشروی دارد. 

استاندار اصفهان با بیان اینکه هفته آتی جلسه‌ای با بانک‌های عامل خواهم داشت، ادامه داد: اگر بانکی واقعا نخواست و نتواست همکاری کند، برخورد دیگری می‌کنیم. همچنین برخی مسائل با آبروی نظام مرتبط است؛ مانند مشکل ما به تفاوت قیمت ارز محصولات خریداری شده قبل و امروز.

در ادامه همچنین اسرافیل احمدیه- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته صادرات با رشد ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱.۷ میلیارد دلار رسیده است.

وی ادامه داد: آقای وزیر تفویض اختیار در بحث ثبت سفارشات را شروع کردند. استان اصفهان دومین استان بعد از تهران با ۶۰۰ مورد ثبت به ارزش ۳۴۰ میلیون دلار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان

وزارت دفاع  تایوان از مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمک نظامی تشکر کرد و اعلام کرد که این بسته حمایت « مستحکم» آمریکا  از تایوان را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • بهاباد امروز لرزید
  • لزوم ورود مدیریت شهری به مسائل زیست‌محیطی برای جلوگیری از ایجاد بحران‌ها
  • نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان