Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:03:46 GMT

وقتی باد در مجتمع را با خود می‌برد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۸۲۹

وقتی باد در مجتمع را با خود می‌برد +عکس

خبرگزاری تسنیم: باد‌های شدید و طوفانی که از شب گذشته در اهواز وزیدن گرفته سبب خسارت‌هایی به برخی منازل و درختان شده است.

تصویری که امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان دهنده از جا کنده شدن در یک مجتمع در منطقه پردیس اهواز است.

این موضوع البته مشخص می‌کند دقت و بررسی‌های لازم در� احداث این مجتمع لحاظ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از آن است در این مدت طوفان خسارات جدی دیگری در بر نداشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: خسارت باد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گازهای همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) در جریان سفر عملیاتی خود به عسلویه با تأکید بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جدیت بیشتری راهبرد جمع‌آوری گازهای مشعل را در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: این شرکت متعهد شده است امسال بخشی از مشعل‌های گازی در واحدهای پتروشیمی جمع‌آوری شوند، همچنین بخش دیگری از مشعل‌های گازی که خوراک واحدهای پتروشیمی را تامین می‌کنند، تا سه سال آینده مهار خواهند شد.

وی با تاکید بر نقش سوپاپ اطمینان بودن مشعل‌های گازی افزود: فرآیند واحدهای پتروشیمی به گونه‌ای است که مشعل‌ها در شرایط اضطرار و برای جلوگیری از وقوع حادثه روشن و در شرایط پایدار، مهار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در سال جهش تولید، طرح‌ها و پروژه‌ها در صنعت پتروشیمی یکی پس از دیگری شکوفا می‌شود، تصریح کرد: خداوند این منابع پر برکت را برای ایرانیان به ودیعه گذاشته است و امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مختلف خواهیم بود.

شاهمیرزایی با اشاره به بهره‌برداری دو پروژه الفین و MEG پتروشیمی بوشهر تا پایان امسال، تاکید کرد: امسال ۱۲ طرح از طرح‌های پتروشیمی عملیاتی می‌شوند که افزون بر ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، در زمینه ارزآوری نیز نقش‌آفرین خواهند بود.

وی ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در فعالیت‌های مولد در بخش صنعت پتروشیمی، گفت: صنعت پتروشیمی با ایجاد ارزش افزوده پایدار، پیشانی و شاگرد اول اقتصاد کشور است.

شاهمیرزایی در جریان این سفر از مجتمع‌های پتروشیمی دنا، پارس، فاز ۲ و واحد شیرین‌سازی بوشهر، طرح‌های پتروشیمی مهر پتروکیمیا و توسعه لاوان بازدید کرد.

حضور در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید و آیین معنوی کمک‌های مومنانه در قالب ۸۸۸ بسته کمک معیشتی پتروشیمی بوشهر برای سیل زدگان استان سیستان‌وبلوچستان و نیز مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفر یک‌روزه خود به عسلویه بود.

دیگر خبرها

  • وقتی روبات‌ها به کمک شرکت‌های پست می‌آیند + فیلم
  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • ماهی وقتی ایده ای برای « نما » باشد! (عکس)
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • وقتی از هنر « نما » در ساختمان صحبت می کنیم(عکس)
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ