Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان دانش در جریان بازدید از مسیر پرتردد، کوهستانی و ترانزیتی حیران و همچنین بازدید از راهدارخانه بهارستان شهرستان آستارا، اظهارکرد: در مجموع ۳۷ راهدار مجهز به ۲۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین از جمله لودر، گریدر، کامیون برفروب و نمک پاش در مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان آستار در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام مسیرهای اصلی و روستایی شهرستان مرزی آستارا باز است و تردد در آنها ادامه دارد، گفت: مسافرانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی آستارا را دارند، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا با اشاره به اهمیت جاده مهم، پرتردد و ترانزیتی آستارا به اردبیل و منطقه کوهستانی حیران و ضرورت باز بودن راه این محور مواصلاتی، اظهارکرد: نیروهای پرتلاش اداره راهداری آستارا با دو اکیپ در راهدارخانه بهارستان در محور آستارا به اردبیل و همچنین کارگاه ماشین آلات این اداره، فعال و آماده باش بوده و در خدمت مردم هستند.

وی تصریح کرد: راهداران با عشق خدمت به مردم انجام وظیفه می کنند.

کد خبر 4516064

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا بارش برف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: ۲ طرحی که موافقت اصولی با اجرای آنها صادر شده، مربوط به یک مجتمع گردشگری در شهرستان نمین و یک واحد بوم‌گردی در شهرستان مشگین‌شهر است.
وی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود با اجرای آنها بستر اشتغال حداقل ۲۸ نفر فراهم شود.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه این اداره کل حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان مجوز‌های لازم برای سرمایه‌گذاران صادر شود.
سریع‌الاطلاق در فروردین ماه امسال از تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری خبر داده که بنا بر ابلاغ استاندار اردبیل بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان، تشکیل شده و دیگر ادارات کل نیز باید به منظور رفع موانع حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد