Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، جمشید اسماعیلی مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درجلسه هم اندیشی طرح احداث پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر  گفت: برای بهره‌برداری از ساختمان مرکز آموزش عالی کاشمر نیازمند همراهی و کمک تمام مسئولان؛ و خیران نیک اندیش شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ پروژه توسط خیرین در دانشگاه‌ها در حال احداث است  افزود: خیرین بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف هزینه کرده‌اند، اما دولت در تعهدات خود عقب است.

مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  گفت: با وجود مشکلات توانستیم سال جاری تا حدودی میزان اعتبارات را افزایش دهیم، در پروژه‌های دانشگاهی ابتدا خیرین باید طرحی را شروع کرده و بسازند و سپس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آن را تکمیل کند.

اسماعیلی افزود: دانشگاه احداث کردن و دانشجو انتخاب کردن کار سخت و خاصی نیست؛ مهم این است که نتیجه اقداماتی را که انجام می‌دهیم، پیش‌بینی کرده و بدانیم برای چه هدفی این کار را انجام داده‌ایم.

وی گفت: دانشگاه‌های بسیاری احداث کرده‌ایم که دانشجویانی نیز دارند، اما بعد از فارغ‌التحصیل شدن بیکار هستند. باید رشته‌هایی را جذب کرد که بازار کار آن وجود داشته باشد.   در پایان این نشست شهردار، فرماندار و خیران نیک اندیش شهرستان کاشمر قول مساعدت و همکاری برای ساخت پردیس مرکز آموزش عالی دادند.

گفتنی است، مراسم شروع به کار پروژه‌های عمرانی و ساخت پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر با اعتبار تخصیص داده شده از وزارت علوم و تحقیقات، ساختمان جدید مرکز آموزش عالی کاشمر در زمینی به مساحت ۷ هکتار احداث خواهد شد.   انتهای پیام//و.ت   برگزاری جلسه هم اندیشی طرح احداث پردیس مرکز آموزش عالی کاشمر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی‌وند، پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت‌های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی‌الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد - بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم، تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در تلاقی بزرگراه‌های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت‌وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و… از جمله پروژه‌های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه‌های عمرانی در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

کد خبر 6086964

دیگر خبرها

  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل