Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@18:10:12 GMT

ایمان مبعلی دستیار قطبی شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۱۴۸

ایمان مبعلی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در پی تصمیم افشین قطبی، سرمربی تیم فولاد خوزستان، ایمان مبعلی بازیکن ارزنده فوتبال کشورمان در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به عنوان مربی در کنار سایر نفرات کادر فنی تیم فولاد خوزستان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مبعلی در لیگ هفدهم نیز در جمع فولادمردان حضور داشت. این بازیکن علاوه بر فولاد، پوشیدن پیراهن الشباب، الوصل، النصر و الشارجه امارات و همچنین استقلال، پیکان و نفت تهران را در کارنامه دارد. ایمان مبعلی همچنین بیش از ۵۰ بازی تیم ملی داشته است.

به گزارش تسنیم, مبعلی نیم فصل نخست در تیم استقلال خوزستان توپ می‌زد که در تعطیلات نیم فصل از این تیم جدا شد. او همچنین در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست به عنوان مربی نیز به کادر فنی این تیم کمک می‌کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!

به گزارش "ورزش‌سه"، گل‌گهر در هفته بیست و چهارم یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فصل را تجربه کرد. آنها تا دقیقه 90 با دو گل از استقلال خوزستان پیش بودند، اما به یک‌باره و با یک اشتباه فردی شرایط به سود تیم سیروس پورموسوی تغییر کرد و در حالی‌که داور 7 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، گل استقلال خوزستان در دقیقه 2+90 به ثمر رسید.

با وجود فرصت 5 دقیقه‌ای باقی‌مانده شاگردان پورموسوی خیلی زودتر به گل رسیدند و توانستند در دقیقه 4 وقت‌های اضافی با یک والی تماشایی حساب کار را برابر کنند تا بهت و حیرت حاضرین در استادیوم اختصاصی گل‌گهر را فرا بگیرد.

ویدئو: 330354

جالب‌تر حرف‌های اوزونیدیس در آغاز نشست خبری بود و با این جمله حرف‌هایش را آغاز کرد: «نمی‌دانم چطوری باید باشم؟!.» 

اوزونیدیس که حدود 3 دقیقه درباره این مسابقه صحبت کرد، در ادامه از برتری مطلق تیمش در طول 90 دقیقه گفت و اینکه چیزی از حریف ندیده است. سرمربی یونانی گل‌گهر که حرف‌هایش در نشست خبری پس از شکست مقابل هوادار حسابی در فضای مجازی دست به دست شد، این‌بار تغییری در حالت چهره‌اش ایجاد کرد و گفت: «وقتی می‌بینی بازی 2 بر 2 تمام شده، تعجب می‌کنی. واقعا چطور 2 بر 2 شد؟!» 

گل‌گهر پس از سه شکست متوالی در مصاف با استقلال خوزستان نیز با وجود نمایش خوبی که داشت، در دستیابی به نتیجه دلخواه ناکام بود و البته این موضوع بی‌ارتباط به غیبت پرشمار بازیکنان کلیدی این تیم هم نیست و به وضوح جای خالی ستاره‌های این تیم نظیر زنده روح، تورس، نوید عاشوری و مسیح زاهدی دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ویسی: اوضاع فولاد خراب‌تر شده است
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال