Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@19:32:44 GMT

زوج پلید تهرانی چه رازی داشتند/

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۲۴۱

آنها پلاک موتورشان را می پوشاندند + جزییاتبه گزارش بلاغ،سرهنگ علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با ارجاع تعدادی پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مبنی بر سرقت گوشی های همراه توسط زوج موتورسوار، شناسایی و دستگیری آن ها در دستورکار قرار گرفت و ماموران موفق شدند در تحقیقات میدانی، چهره متهمان را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این زوج دارای سابقه کیفری بودند و به تازگی از زندن آزاد شده اند.

سرهنگ عزیزخانی تصریح کرد: ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و با هماهنگی مقام قضائی آن ها دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه هشتم منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان برای جلوگیری از شناسایی شدن، پلاک موتورسیکلت را می پوشاندند، عنوان کرد: مال باختگان پس از مراجعه به این پایگاه اظهار کردند که در حال مکالمه با تلفن همراه بودیم که ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که زن بود با نزدیک شدن به ما گوشی هایمان را قاپیده و به سرعت از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از شهروندان خواست: برای جلوگیری از وقوع جرایم مشابه از مکالمه و یا ارسال پیام به مدت طولانی در معابر عمومی دوری کنید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.


این مقام انتظامی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد، این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.


سرهنگ باباپور افزود: ماموران پس از چند شبانه روز رصد و پایش دقیق، موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضایی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • واکنش دادستان رفسنجان در مورد فوت یک دانشجو
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو