Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:56:50 GMT

خدمت به مردم مناطق محروم را افتخار می دانم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۲۵۸

خدمت به مردم مناطق محروم را افتخار می دانم

جیرفت - ایرنا - معاون رئیس جمهوری گفت: خدمت به مردم مناطق محروم را افتخار می دانم و اعتقاد دارم هر چقدر برای این مردم کار شود، باز هم کم است.

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در ادامه سفر یکروزه خود به جنوب کرمان به خبرنگاران گفت: این مسئولیت، آخرین قطعه زندگی کاری بنده است و معتقدم هر چقدر برای مردم مناطق محروم کار شود، کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این سفر باعث شد مسائلی را که در برنامه ها ندیده بودیم ببینیم و اکنون از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدیم که مهمترین آنها، طرح پرداخت یارانه در شهرستان رودبار جنوب است.
معاون رئیس جمهوری گفت: ما شرمنده مردم هستیم و معاون اول رئیس جمهوری نیز خیلی سفارش مردم جنوب استان کرمان را کردند و گفتند با جان و دل، مشکلات این مردم بررسی و مرتفع شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: مسئولی که در بین مردم نباشد، عذرش خواسته است و البته بیشتر مسئولان کشور، مردمی هستند.
نوبخت گفت: مردم جنوب کرمان، شایسته هر نوع کمک و حمایتی هستند و حوزه جنوب شرق کشور به توجه بیشتری نیاز دارد چرا که در هیچ جای کشور، چنین مشکلاتی وجود ندارد.
معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: تلاش می کنیم در این سفر با اختصاص بودجه ای ویژه، عمده مشکلات مردم جنوب استان کرمان مرتفع شود.
وی عنوان کرد: در این منطقه باید به امور رفاه اجتماعی، همچون افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بیشتر توجه شود.
نوبخت گفت: تا آخرین لحظه ای که در این سمت حضور دارم، لحظه ای در خصوص کمک و حمایت مردم مناطق محروم کوتاهی نمی کنم.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز (پنجشنبه) در سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج، شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید و طرح آبرسانی به این شهر را افتتاح کرد.
جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
3029/7450/7429/1630

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت نوبخت جنوب كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان