Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@15:47:20 GMT

آرایش فریبکارانه مدل معروف برای شهرت / عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۳۳۱

آرایش فریبکارانه مدل معروف برای شهرت / عکس

رکنا: اما هلبرگ، مدلی که با زیبایی آفریقایی اش توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و عکس‌های متنوعی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر می‌کند. او در حدود ۳۰۰ هزار فالوئر دارد. این مدل ۱۹ ساله فقط یک سال است که وارد فضای مجازی شده است.

اما این دختر آفریقایی که دنبال کنندگان زیادی را به خود جذب کرده است یک دختر سیاه پوست نیست بلکه یک دختر بور، سفید پوست و سوئدی الاصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک اکانت ناشناس در توییتر عکس‌های واقعی هلبرگ را منتشر کرده است. هلبرگ در واکنش به لو رفتن عکس‌ها گفته که قصد فریب کسی را نداشته و فقط از لوازم آرایش تیره رنگ استفاده کرده است.

 پدیده blackfishing به تازگی در جوامع سفیدپوست شایع شده است. در چنین پدیده‌ای افراد تلاش می‌کنند تا با لوازم آرایش و کمک گرفتن از کلاه گیس و موی مصنوعی خود را به دختران آفریقایی شباهت بدهند. از نظر آن‌ها دختران سیاه پوست، زیبایی سحرانگیز و جذب کننده‌ای دارند. لوازم آرایشی که ویژگی‌های صورت را به شکل قابل توجهی تغییر می‌دهد در سال‌های اخیر در کشور‌های جنوب شرقی آسیا رواج یافته است. ماسک‌های مومی برای حجم دادن به صورت و بینی، لیفت دهنده‌های پوست صورت و ماسک‌هایی که حجم اجزای صورت را کوچکتر نشان می‌دهند و زائده‌های پوست صورت و بدن را محو می‌کنند، از جمله این موارد هستند، تا جایی که برخی این لوازم آرایشی را تهدیدی برای عمل‌های جراحی زیبایی در آینده می‌دانند. کاربران فضای مجازی استفاده از این محصولات آرایشی را فریب و خدعه به حساب می‌آورند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

طراح مشهور لباس های زنانه پسر همسایه بود / تینا باید بدن خود را تسلیم او می کرد نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس ساعتی پیش رخ داد / وحشت از انفجارهای مهیب در مناطق کرج ! لیلا رییس باند دزدان میلیاردی تهران بود / 3 پسر نوچه هایش بودند +عکس بعد دستگیری تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس 4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر سرنوشت اعظم 27 ساله بعد از 4 مرتبه ازدواج غمناک تر شد + عکس روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! گفتگو با مرد جوانی که در ته خط نازی آباد 15 دقیقه شوم داشت +فیلم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته شیطانی نه بگویم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: زیبایی فضای مجازی فضای مجازی عکس شهرت فریبکارانه مدل معروف عکس زن پلیس پرونده فیلم ایران دختر پسر تجاوز مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۶۱ هزار و ۳۳۶ قلم انواع لوازم خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز دهم فروروین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل قاچاق از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از اعزام چند اکیپ گشت به محورهای مواصلاتی کامیون حامل قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار ۱۶۱ هزار و ۳۳۶ قلم انواع لوازم جانبی موبایل، لوازم آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی و وسایل خرازی فاقد مدارک و قاچاق کشف شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی بیان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف گازوئیل قاچاق در مانه و سملقان کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین

دیگر خبرها

  • آقای زاکانی! به جای ساخت مسجد به فکر کودکان کار باش
  • توقیف محموله ۶ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • یه عمر اشتباه پیاز خرد می کردیم
  • چگونه می‌توانیم به بیماران ای بی کمک کنیم؟
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • جسورترین زنان دنیا روی فرش قرمز
  • چرا چین و چروک پوست ایجاد می‌شود؟
  • اپیلاسیون صورت ضرر دارد؟
  • (ویدئو) فرآیند پرورش میلیون ها مار و پردازش پوست آن ها در کارخانه
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب