Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@12:02:10 GMT

دستیار سابق مکرون بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۳۹۰

به نقل از خبرگزاری فرانسه، «الکساندر بنالا»، بادیگارد پیشین امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، که پیش از آن نیز سمت مشاور وی را به عهده داشت، به اتهام استفاده از گذرنامه‌های دیپلماتیک پس از اخراجش از الیزه، بازداشت شد.

چند ماه پیش، پس از انتشار ویدئویی که در آن بنالا معترضی را در مراسم روز اول مه مورد ضرب و شتم قرار داد، او از کاخ الیزه اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سپس به دلیل کار مشاوره‌ای در کشورهای آفریقایی و همچنین اذعان خودش که همچنان از گذرنامه‌های دیپلماتیک استفاده می‌کرده است، مورد پیگرد قرار گرفت.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ خواهد داد.

وی در ابتدای این نشست خبری در رابطه با عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران اظهارکرد: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مقر دیپلماتیک ایران در کشور سوریه در شهر دمشق انجام شد طبیعتاً یک رخداد کاملاً غیرقانونی و نقض فاحش و آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و نقض مفاد منشور بین‌الملل بود. 

کنعانی اضافه کرد: اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ یه عملیات جنایتکارانه، چه در حوزه سیاسی و دیپلماتیک چه در حوزه‌های دوجانبه در سطح سازمان ملل متحد مورد توجه قرار داشت. دستگاه دیپلماسی به صورت حرفه‌ای عمل کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: ایران مصمم بود نقض فاحش منشور ملل و مفاد کنوانسیون‌های وین را در دنیا و مجامع بین‌المللی تبیین کند. ایران به عنوان دولت متعهد و مسؤولیت پذیر در تلاش‌های دیپلماتیک ثابت کرد رژیمی که اقدام به تجاوز کرده در چارچوب سازوکارهای بین‌المللی تنبیه شود.

وی با بیان اینکه عملیات پایان یافته است و ایران به دنبال ایجاد ثبات و آرامش در منطقه است، اضافه کرد: ایران اگر اقدام متجاوزانه دیگری از هر مبدایی صورت بگیرد یا هر کسی کمکی به این رژیم کند پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهد داد.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستیار معاون اول رئیسی: هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ مخبر نیست
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • مهاجران افغانستانی می‌توانند گواهینامه رانندگی بگیرند؟
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود
  • جزییات دستگیری یک صهیونیست در مالزی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسه
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!
  • پسر معاون سابق قوه قضائیه اعترافاتش را پس گرفت! | متهم: چرا شان من هنگام بازداشت رعایت نشد!