Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- روابط عمومی اداره کل دادگستری هرمزگان با اعلام صدور رأی قطعی در خصوص پرونده کودک آزاری در حاجی آباد، موسوم به پرونده «یسنا» ، از محکومیت پدر این کودک دو ساله به تحمل یک سال حبس و پرداخت دیه خبر داد.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری هرمزگان، مراحل رسیدگی به این پرونده کودک آزاری ، پایان یافته و در نهایت منجر به صدور محکومیت قطعی برای متهم و تأیید آن در دادگاه تجدید نظر استان هرمزگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، یسنا کودک دو ساله حاجی آبادی در تاریخ 26 آذرماه سال گذشته توسط پدرش با ضربه چاقو به ناحیه شکم مجروح شده بود که دستگاه قضایی استان هرمزگان به محض اطلاع از این حادثه دلخراش به دستور حجت الاسلام اکبری رییس کل دادگستری استان هرمزگان ، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.
پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان حاجی آباد ، در نخستین اقدام ، پدر این کودک که پس از مبادرت به اقدام مجرمانه، متواری شده بود ، بازداشت و با قرار وثیقه روانه زندان شد.
متهم در اظهارات خود به ایراد جرح عمدی به وسیله چاقو و کودک آزاری اقرار و دادگاه رسیدگی کننده با توجه به نظریه پزشکی قانونی ، اقرارهای متهم و مستندات موجود در پرونده ، وی را به تحمل یکسال حبس و پرداخت دیه محکوم کرد.
براساس اعلام روابط عمومی اداره کل دادگستری هرمزگان، رأی مذکور پس از تأیید در دادگاه تجدید نظر استان هرمزگان ، قطعیت یافته و در مرحله اجرا قرار دارد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث قضايي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت آسانسور برای تقلب در ارئه خدمات نصب آسانسور به میزان ۳۴۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۳۴۰ میلیون ریال بعنوان جبران خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت فروش و نصب آسانسورکشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • فوتی‌ های بارندگی در هرمزگان به ۳ نفر رسید
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه