Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حق لطفی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: بارش برف و باران از ساعاتی قبل در همه مناطق استان قزوین آغاز شده و در برخی نقاط توام با کولاک و مه شدید است.

وی افزود:درحال حاضر درگردنه آوج شاهد بارش برف وکولاک ودرگردنه قسطین لار و محور بهرام آباد هم بارش برف توام با کولاک ادامه دارد.

مدیر راهداری استان قزوین تصریح کرد: در گردنه طالقان هم برف و کولاک و در گردنه کوهین در محور قزوین به رشت بارشها به صورت برف است که در این مسیر مه شدید میزان دید رانندگان را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق لطفی یادآورشد: در سایر محورهای مواصلاتی استان قزوین بارش ها به صورت برف و باران ادامه دارد.

آماده باش ۳۹۰ راهدار استان قزوین

وی بیان کرد: در پی بارش برف در محورهای مواصلاتی استان قزوین ۳۹۰ راهدار تلاشگر استان قزوین در ۲۶ راهدارخانه و پایگاه مستقر شده و در آماده باش کامل هستند و با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری ضمن بازکردن مسیرها در صورت لزوم به یاری مسافران خواهند شتافت.

حق لطفی گفت: در حال حاضر نمک پاشی در برخی محورها توسط راهداران آغاز شده تا از یخ زدگی سطح جاده ها جلوگیری شود.

از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تصریح کرد: بارش برف و باران در ساعات پایانی امشب هم ادامه دارد و با این روند دمای هوا سردتر خواهد شد و شاهد یخ زدگی سطح جاده ها خواهیم بود لذا از شهروندان درخواست می شود در این ایام از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی اظهارداشت: در صورت سفر در فصل زمستان از رانندگان انتظار داریم ضمن پر کردن باک خودرو و همراه داشتن لباس گرم و آذوقه به میزان کافی حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

کد خبر 4516079

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل

 شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار داشت: در پی بارش‌های سیل‌آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی‌وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • لغزندگی محورهای خراسان جنوبی؛ آماده‌باش نیروهای امداد
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند