Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- نخستین همایش تصویربرداری از استخوان و ماهیچه (موسکولواسکلتال) روز پنجشنبه با حضور 160 نفر از رادیولوژیست های شرق کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا رئیس انجمن رادیولوژی خراسان رضوی و دبیر این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش 2 روزه متخصصان رادیولوژی از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر علی اکبر بهرامی فر افزود: جدیدترین و پیشرفته ترین روشهای آموزشی فوق تخصصی سونوگرافی اندام و ماهیچه ها در این همایش توسط متبحرترین استادان این رشته در کشور به صورت تئوری و عملی ارائه می شود.
وی اظهار داشت: تصویربرداری از استخوان و ماهیچه برای تشخیص آسیب های مربوط به بیماریهای ناشی از تغییرات آرتروز و دردهای عضلانی کاربرد دارد که با هزینه کمتر انجام می شود و در بیشتر مواقع نتیجه بهتری از ام.آر.آی دارد و قابلیت انجام در همه شهرستان ها را دارا می باشد.
وی گفت: روش تصویربرداری از استخوان و ماهیچه که حدود 15 سال است در دنیا نهادینه شده را می توان با استفاده از دستگاههای سونوگرافی پیشرفته انجام داد و هم اکنون یک سوم دستگاههای سونوگرافی موجود در مشهد قابلیت این کار را دارند.
همایش تصویربرداری از استخوان و ماهیچه (موسکولواسکلتال) که به همت انجمن رادیولوژی خراسان رضوی و با همکاری انجمن رادیولوژی ایران برگزار شده است فردا به کار خود پایان می دهد.
3027 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي همايش تصويربرداري شرق كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد

محمود مادرشاهیان گفت: مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.

وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزییات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی ها مشاهده نشد. در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می دهد.

وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده هایی که به این شهر می آیند در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد
  • هوای بهاری مشهد از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • راهپیمایی حمایت از غزه امروز در مشهد برگزار می‌شود
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است