Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از "اسپوتنیک عربی، شاخه امنیت جنایی در استان درعا واقع در جنوب سوریه توانست بزرگترین باند جنایتکار را در تاریخ این کشور که مسئول کشته شدن بیش از 1200 شهروند است ,دستگیر کند.

منابع ویژه در درعا به این خبرگزاری اطلاع دادند تحقیقات فشرده ای که طی ماههای گذشته در درعا انجام شد به دستگیری یک باند جنایتکارمتشکل از 17 مجرم منجر شد که در گذشته به رشته عملیاتی نظیر قتل و جنایت مبادرت کرده و بیش از 1200 شهروند سوری به دست افراد این باند شهید شده بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باند جنایتکار علاوه بر این اقدامات ، به عملیات آدم ربایی و جنایت های دیگر دست زده بود.

این منابع تصریح کردند: این باند جنایتکار تا به امروز بزرگترین پرونده جنایت را در وزارت کشور سوریه دارد . این باند عملیات جنایتکارانه خود را از سال 2012 در این کشور شروع کرد . پس از پاکسازی منطقه جنوبی از گروههای تروریستی مسلح عملیات جستجوی فشرده شاخه امنیتی در استان درعا منجر به افشای معما و پیچیدگی ها برخی از این جنایت ها شد که در آن زمان اتفاق افتاده بود.

 



براساس اطلاعاتی که خبرگزاری اسپوتنیک بدست آورده است, رشته عملیات جنایتکارانه ای که این باند تروریستی انجام می داد شامل عملیات قتل,ترور, آدم ربایی در مقابل گرفتن باج ,سرقت و دزدی مسلحانه از صدها شهروند از ساکنان مناطق درعا و علاوه بر آن تعرض به اموال عمومی,خصوصی و خرید و فروش سلاح بود.

این منبع به نقل از منابع محلی نوشت :عرصه عملیات جنایت های این باند به تمام روستاها,شهرک های مرکزی و غربی استان درعا و همچنین برخی روستاهای حومه شرقی و شهرک هایی که در امتداد بزرگراه بین المللی دمشق - درعا قرار داشتند به ویژه شهر الشیخ مسکین و شهرک های نوی و محجه کشیده شده بود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسپوتنیک درعا باند جنایتکار آدم ربایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • ساخت و ساز غیرقانونی در شهرک اندیشه
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به تجاوزات صهیونیست‌ها بود
  • تصمیماتمان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه