Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ژاپن در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام ملت های 2019 آسیا موفق شد تا با نتیجه 2 بر یک ازبکستان را مغلوب کرده و با 9 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه ششم این رقابت ها، راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

به گزارش پنجشنبه گروه ورزشی ایرنا، این بازی که از ساعت 17 به وقت تهران در ورزشگاه خلیفه بن زاید شهر العین برگزار شد؛ در نهایت 90 دقیقه تلاش با نتیجه 2 بر یک به سود سامورایی ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ائلدار شاه مرادوف» بازیکن تیم ازبکستان در دقیقه 40 نیمه نخست گل افتتاحیه بازی را وارد دروازه ژاپن کرد اما گل ازبک ها تنها سه دقیقه دوام آورد و «یوشینوری موتو» آبی پوش اولین تلاش حریف را خنثی کرد تا 2 تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.
در نیمه دوم تیم ها بدون تغییر وارد میدان شدند و در دقیقه 58 ژاپن موفق شد توسط «سوکاسا شیوتانی» گل دوم و برتری تیمش را به ثمر برساند.
لازم به ذکر است سامورائی های آبی در این بازی با ترکیب تیم دوم خود پا به میدان گذاشته بودند که با توجه به نتیجه پایانی ظاهرا نمی توان نام ترکیب دوم روی آنها گذاشت.
براین اساس، ژاپن با احتساب پیروزی در این بازی در مجموع با 9 امتیاز صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرد و در سوی دیگر میدان، ازبکستان که پیش تر خیال خود را از بابت صعود به مرحله یک هشتم راحت کرده بود، با متحمل شدن شکست در بازی پایانی خود در گروه سوم، با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم به همراه ژاپن راهی دور بعد شد.
در دیگر دیدار این گروه تیم ملی عمان با نتیجه قابل توجه 3 بر یک ترکمنستان را از پیش رو برداشت و در جایگاه سوم جدول رده بندی این گروه ایستاد.
جدول رده بندی گروه F از قرار زیر است:
ژاپن سه بازی 9 امتیاز
ازبکستان سه بازی 6 امتیاز
عمان سه بازی 3 امتیاز
ترکمنستان سه بازی صفر
با مشخص شدن نتیجه بازی دیدار تیم های عربستان سعودی و قطر و همچنین لبنان و کره شمالی که از دقایقی پیش آغاز شده است، تیم های راه یافته به مرحله حذفی حریفان خود را در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا خواهند شناخت.
**3991**9144**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ژاپن امارات 2019 ازبكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا