Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:19:26 GMT

شهردار مشهد: خادم درگه عشقیم و رضا(ع) نور امید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۶۱۸

شهردار مشهد: خادم درگه عشقیم و رضا(ع) نور امید

شهردار مشهد با انتشار توئیتی نسبت به موج گلایه‌های مردمی نسبت به تغییر ماهیت مشهد مقدس که توسط برخی عوامل شهری در روزهای گذشته اتفاق افتاده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، پس از حواشی فراوان در فضای مجازی پیرامون تغییر نام «راهنمای زائر» به «راهنمای سفر» توسط معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، امروز محمدرضا کلائی شهردار مشهد با انتشار توئیتی نسبت به این حواشی واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلایی در صفحه توئیتری خود نوشت: خادم درگه عشقیم و رضا(ع) نور امید، ما به این در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم.


بسیاری از فعالان فرهنگی مشهد نیز نسبت به این واکنش مثبت شهردار در صفحات توئیتی خود نوشتند.

امینی فر با بازنشر توئیت شهردار مشهد در صفحه توتیئر خود نوشت: واکنش مثبت شهردار مشهد الرضا به موج گلایه های مردمی نسبت به تغییر ماهیت شهر مشهد مقدس که توسط برخی عوامل شهری در روزهای گذشته اتفاق افتاده بود.

مباشر نیز اینگونه نسبت به توئیت شهردار واکنش نشان داد: بسیار عالی! این یعنی شما خادم مشهد الرضا هستید

در اظهارنظری دیگری حسن حقی یکی از فعالان فرهنگی و دانشجویی مشهد نوشت: شهردار محترم مشهد خود را خادم امام رضا(ع) معرفی کرده؛ خادم تمام توان خود را صرف خدمت به مشهد الرضا می‌کند. این شروع شما را ارج می‌نهیم و مادامی که برخلاف دیگران در مسیر خدمت به امام مهربانی‌ها و زائران ایشان باشید در کنار شما هستیم.

 

شایان ذکر است که طی هفته جاری معاونت فرهنگی شهرداری مشهد اقدام به حذف اسم راهنمای زائر کرده و به اطلاعات سفر تغییر نام داده است.

این اقدام واکنش‌های فراوانی به همراه داشت، فعالان فرهنگی مشهد با اعلام اینکه همه زائر الرضا(ع) هستیم، مخالفت خود را با طرح‌های معیوب و شکست خورده معاونت فرهنگی اعلام کردند.

پیش از این نیز صبح توس در گزارش به این واکنش ها پرداخته بود. http://sobhtoos.ir/post/342997

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جی اوسو نسبت به خیانت سولو به جیمی در اسمکدان/ اخبار WWE

جی اوسو درباره اتفاقات جنجالی بلادلاین در اپیزود اخیر اسمکدان صحبت کرد.

در اپیزود اخیر اسمکدان سولو سیکوا با اضافه کردن عضو جدیدی به بلادلاین، جیمی اوسو را از این گروه بیرون کرد.

طرفداری | سولو سیکوا با یادآوری این نکته به پال هیمن که هر شکستی عواقبی دارد کنترل بلادلاین را به دست گرفت و این اتفاق با نخستین حضور تاما تونگا در WWE مصادف شد. این ستاره سابق NJPW با تشکیل اتحادی با سولو سیکوا به جیمی اوسو حمله کردند. در ادامه سیکوا اجازه تماس گرفتن پال هیمن با رومن رینز را نداد و تلفن همراه او را زیر پا له کرد.

جی اوسو که از سال گذشته راه خود را از بلادلاین جدا کرده است، در اپیزود اخیر ماندی نایت راو از سوی کسی کلی درباره این موضوع مورد سوال قرار گرفت. قهرمان سابق کمربند تگ تیم در این باره گفت:

وقتی با بلادلاین سروکله بزنید در مسیری طولانی و خطرناک قدم گذاشتید. آنها اکنون در حال اضافه کردن افرادی هستند که ما حتی آنها را نمی‌شناسیم. در رابطه با جیمی باید بگویم، من به او گفتم که به همراه من بیاید.

جی اوسو به زودی برای کسب قهرمانی کمربند سنگین وزن جهان به مصاف دمین پریست خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو در مرکز مبادله
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • واکنش جی اوسو نسبت به خیانت سولو به جیمی در اسمکدان/ اخبار WWE
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی