Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مسمومیت ۶ نفر از اعضای یک خانواده با گاز منوکسید کربن در روستای سرآبتاوه یاسوج خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، «جلال پورانفرد» با بیان این‌که این حادثه در حوالی ساعت ۱۸ امروز پنج‌شنبه، ۲۷ دی ماه ۹۷ به وقوع پیوست، گفت: ۶ نفر از اعضای یک خانواده روانه بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با اعلام این خبر به مرکز ارتباطات یاسوج بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مسمومین با گاز منوکسید کربن شامل ۴ کودک ۱۱، ۸، ۵ و ۳ ساله و دو بزرگسال بود، تصریح کرد: بلافاصله پس از اقدامات لازم درمانی به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انتقال داده شدند.

پوران‌فرد یادآور شد: این افراد دچار خواب‌آلودگی، ضعف، بی‌حالی و گیجی شده بودند که با تماس ۱۱۵ بلافاصله بعد از اقدامات درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسموميت منطقه کهگیلویه و بویراحمد منوکسید کربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد

دیروز یک زن و شوهر شهرستانی درون خودروی خود بر اثر گاز گرفتگی فوت کرده‌اند. این حادثه مقابل یکی از بیمارستان‌های معروف تهران اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس، این زوج برای پیگیری روند درمانی کودک یک‌ساله‌شان به تهران آمده بودند، اما بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسید کربن جان خود را ازدست دادند. چرا که آنان برای در امان‌ماندن از سرما، از گاز پیک‌نیک استفاده کرده‌اند. آراد، کودک یک‌سالۀ این خانواده، همچنان در بیمارستان بستری است.

گرچه این سال‌ها همراه‌سرا‌های رایگان در نزدیکی بیمارستان‌ها احداث شده، اما ظرفیت پایین این مراکز، خانواده‌ها را به‌سمت چادرخوابی و خوابیدن درون خودرو سوق می‌دهد. کارشناسان معتقدند که با تداوم سفر‌های درمانی، تاسیس همراه‌سرا فقط یک مُسکِّن به حساب می‌آید.

چرا که کمبود پزشک متخصص در شهرستان‌ها و نبود دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی در شهرستان‌ها، روز به روز بر میزان سفر‌های درمانی خواهد افزود. بیگی نمایندۀ قزوین گفته اگر تعداد متخصص‌ها افزایش یابد همان خدمات درمانی به‌صورت ارزان تر، در دسترس‌تر و با عدالت بیشتری به مردم در کشور ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۶۰ بنگاه املاک متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
  • سقوط خودرو به دره در محور مهران به دهلران ۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سقوط خودرو به دره در محور مهران به دهلران ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار کپسول گاز ۲ گچسارانی را راهی بیمارستان کرد
  • بارش‌های شدید پایان سال در شش منطقه کهگیلویه و بویراحمد
  • نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد
  • اجرای بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه یاسوج
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج