Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@21:23:27 GMT

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در کلمبیا

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۸۲۸

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، انفجار خودروی بمب‌گذاری شده امروز-پنجشنبه- در آکادمی پلیس کلمبیا به کشته شدن ۸ نفر و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر منجر شد.

شاهدان عینی گفتند که شدت انفجار باعث شد شیشه‌های آپارتمان‌های اطراف آکادمی پلیس شکسته شوند.

هنوز کسی مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده نگرفته است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کلمبیا خودروی بمبگذاری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی

شصت و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم «کارتاخنا» در کشور کلمبیا برنامه بزرگداشت اصغر فرهادی را با نمایش دو اثر از این فیلمساز ایرانی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل (۲۸ فروردین تا دوم اردیبهشت) در شهر کارتاخنای کلمبیا برگزار می‌شود و با نمایش دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» از ساخته‌های اصغر فرهای در بخش بزرگداشت همراه خواهد بود.

شصت و سومین جشنواره فیلم کارتاخنا امسال میزبان ۱۷۰ نمایش فیلم شامل ۲۶ نمایش نخست جهانی خواهد بود و فرهادی به عنوان میهمان در این رویداد سینمایی حاضر می‌شود.

اصغر فرهادی اخیرا جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرده و مشغول آماده‌سازی برای ساخت دهمین فیلم بلند خود در آمریکاست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تبرئۀ اصغر فرهادی در پروندۀ «قهرمان»؛ خلاقیت و نه سرقت هنری واکنش اصغر فرهادی به درگذشت رضا داوودنژاد (عکس)

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • (ویدیو) تهدید به انفجار مقابل کنسولگری ایران در پاریس!
  • انفجار بمب در خودروی یکی از مسئولان ارشد اتحادیه میهنی عراق
  • حمله انتحاری به خودروی اتباع ژاپنی در پاکستان
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی