Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:23:28 GMT

پیروزی سن ایچ و لبخند تلخ شهرداری

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۸۴۶

پیروزی سن ایچ و لبخند تلخ شهرداری

ساوه - ایرنا - در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، عصر روز پنجشنبه سن ایچی ها پنج گل به حریف ساروی زدند و تیم شهرداری نیز برابر حریف البرزی اش متوقف شد و فقط یک لبخند تلخ نصیب هوادارانش کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم هر 2 نماینده فوتسال ساوه در حضور تماشاگران خودی مقابل حریفان صف آرایی کردند و توانستند سه امتیاز پایانی لیگ را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم سقوط کرده شهرداری ساوه در سالن امام خمینی (ره) اگرچه مقابل مقاومت البرز نمایش درخشانی داشت و با حساب پنج بر سه توانست به پیروزی برسد اما در مجموع امتیاز لیگ ندرخشید.
«میثم نوری» 2 گل در این دیدار به ثمر رساند و «نصرالله مومن»، «رضا تمیزی» و «ناصر بابایی» نیز برای این تیم گلزنی کردند و برای مقاومت البرز هم «ابوالقاسمی»، «حامدی» و «داودیان» گلزنی کردند.
موتور شهرداری در آخرین ایستگاه لیگ و بسیار دیر روشن شد و این برد پرگل نیز فقط لبخندی تلخ برای وداع با لیگ برتر نصیب بازیکنان و هواداران این تیم کرد.
اما همزمان با این دیدار در سالن فجر ساوه نیز تیم سن ایچ با شهروند ساری مسابقه داشت که این تیم نیز مانند همشهری خود با پنج گل ساروی ها را شکست داد.
«مهدی کریمی» در این دیدار هت تریک کرد و «علی مروتی» و «رضا سپندار» نیز 2 گل برای ساوجی ها زدند تا سه گل «رسولی»، «ره انجام» و گل به خودی «عامری» برای شهروند ساری بی اثر شود.
تیم سن ایچ با این پیروزی ضمن کسب رتبه پنجم جدول رقابت ها باید در مرحله پلی آف با حفاری اهواز دیدار کند.
بدین ترتیب با بسته شدن رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال ایران که با قهرمانی گیتی پسند اصفهان همراه شد، شهرستان فوتسال خیز ساوه در سال آینده یک نماینده خواهد داشت.
6539/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال سن ايچ شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان

تیم ملی فوتسال امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا و در مرحله حذفی، تیم ملی کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی سنگربان قزوینی بهره می‌برد، امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ به مصاف تیم قرقیزستان می‌رود

تایلند میزبان جام ملت‌های فوتسال آسیا است



رکابزنان قزوینی در اردوی کوهستان حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی رکابزنان استان به اردوی آسیایی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند

این اردو از امروز به مدت یک هفته در گیلان برگزار می‌شود

رکابزنان ملی پوش استان خود را مهیای رقابت‌های آسیایی می‌کنند

دیگر خبرها

  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران