Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هفته بیست و ششم از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال با شکست ارژن در مشهد به پایان رسید. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مسابقات هفته بیست و ششم از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال با شکست ارژن در مشهد به پایان رسید. این مسابقات از عصر روز پنج‌شنبه آغاز شد و چهره هشت تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف و دو تیم سقوط کرده مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در یکی از این بازی‌ها، تیم ارژن در مشهد برابر فرش آرا در حالی که تا نیمه دوم نتیجه بازی دو تیم یک بر یک بود، سه بر یک شکست خورد. در یکی از دیدارها تیم اهورای بهبهان که برای ماندن در لیگ برتر نیاز به برد داشت با نتیجه چهار بر سه تیم مقاومت قرچک را در مصاف خارج از خانه شکست داد.

از طرفی پارسیان شهرقدس مقابل سوهان محمد سیما به تساوی دو بر دو رسید تا به این ترتیب اهورای بهبهان در لیگ برتر ماندنی شده و پارسیان به همراه شهرداری ساوه به لیگ یک سقوط کند.

برنامه دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال مشخص شدلیگ برتر فوتسال| اهورا در لیگ برتر ماندنی شد/ سقوط پارسیان شهر قدس برای دومین سال متوالی!لیگ برتر فوتسال| تلاش پارسیان و اهورا برای فرار از سقوط به دسته اول

ارژن شیراز نیز در پایان با هفت برد، شش مساوی و سیزده باخت، 59 گل زده و شصت گل خورده دهم شد. ارژن فصل گذشته با 24 امتیاز دوازدهم شده بود.

امروز همچنین تیم گیتی‌پسند که صعود خود به عنوان تیم نخست را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده بود، در مصافی بدون تماشاگر با حفاری اهواز به برتری هفت بر چهار رسید.

شهرداری ساوه نیز با وجود اینکه سقوطش به لیگ یک قطعی شده بود، با نتیجه چهار بر یک از سد مقاومت البرز گذشت. کرجی‌ها نیز پیش از این بازی صعود خود به مرحله پلی‌آف و رتبه هشتمی خود را قطعی کرده بودند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلبال جام ملت‌ها| ایران با ۳ برد و ۳ باخت به نیمه نهایی نرسید

تیم ملی گلبال ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌ها باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه سومین روز از رقابت‌های گلبال جام ملت‌ها در آلمان، صبح امروز (یکشنبه) تیم ملی مردان ایران در ششمین مسابقه خود به مصاف مونته‌نگرو رفت و مقابل این حریف تن به شکست 11 بر 6 داد.

سلگی: مجوز اعزام گلبال به پارالمپیک، مشروط است و به نتایج تورنمنت‌ها بستگی دارد

تیم کشورمان در این مسابقات با تیم‌های برزیل، ژاپن، سوئد، آلمان، لهستان و مونته‌نگرو همگروه بود و 3 برد و 3 باخت در گروه A کسب کرد.

تیم ایران با این نتایج از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند. برزیل و ژاپن تیم‌هایی بودند که از گروه A به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

حسن جعفری، مهدی عباسی، نعمت سرافراز، میلاد سوری، مصطفی شهبازی و خلیل شهریارنسب بازیکنان تیم ایران بودند که با سرمربیگری بهمن دوستی والا در این تورنمنت حضور داشتند.

تیم کشورمان سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس را کسب کرده، اما اعزام این تیم منوط به بررسی عملکردش در تورنمنت‌های آلمان و سوئد خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باخت ملوان مقابل خاتون بم در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر
  • شگفتی‌سازی ارومیه با حذف تیم دوم لیگ برتر
  • روزهای ناخوش احوال نماینده فوتسال قم
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر والیبال؛ نیان از خطر گریخت
  • خداحافظی گنبد با لیگ برتر؛ نیان از خطر گریخت
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • گلبال جام ملت‌ها| ایران با ۳ برد و ۳ باخت به نیمه نهایی نرسید
  • سون درباره مقصر باخت تاتنهام: باید در آینه نگاه کنیم!
  • لیگ برتر والیبال، طبیعت شکست در بازی نخست یک چهارم پایانی را جبران کرد
  • سپاهان شیراز، فاتح لیگ برتر فوتبال امید‌