Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دژکام نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با آیت الله العظمی مکارم شیرازی در شهر مقدس قم دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شیراز در این دیدار، گفت: شهر شیراز ظرفیت‌های علمی و فقهی فراوانی در حوزه‌های علمیه وجود دارد که می‌تواند منشاء اثر و تحولات بسیاری باشد، اما زیر ساخت‌های حوزوی ، پاسخگوی نیاز و ظرفیت بالقوه فعلی نبوده و باید تقویت و توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دژکام افزود: با اتفاق نظر و هم‌افزایی مناسب میان حوزه‌های علمیه و استفاده صحیح از ظرفیت‌های موجود، می‌توان تحولات عظیم معنوی و فرهنگی در جامعه ایجاد کرد.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی هم در این دیدار ضمن برشمردن مفاخر فقهی و علمی شیراز و استان فارس اظهار داشت: طی سال‌ها و قرن‌های گذشته شهر شیراز و استان فارس مهد پرورش فقها و مفاخر علمی فراوانی بوده که بسیاری از آن‌ها ناشناخته و گمنام مانده‌اند، اما جایگاه علمی و فقهی رفیعی داشتند و تالیفات ارزشمندی از آن‌ها به یادگار مانده است .

این مرجع تقلید تصریح کرد: تقویت زیر ساخت‌های علمی و فقهیِ حوزوی، از ضروریات شهر شیراز است که باید با حمایت مسئولان و مردم صورت بگیرد تا بار دیگر شاهد شکوفایی فقاهت و علم در این شهر مقدس باشیم.
انتهای پیام/م

دیدار امام جمعه شیراز با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله کاظم صدیقی استعفا کرد

 به گزارش تابناک به نقل از خبر فوری، یکی از شاگردان آیت الله کاظم صدیقی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس، مدعی شد که وی از امامت جمعه و ریاست بر حوزه علمیه ازگل استعفا داده است.

 این شخص نوشت: «حجت‌اسلام کاظم صدیقی از امامت جمعه و ریاست بر حوزه علمیه ازگل استعفا داد؛ بین بدبین شدن جوانان به دین و انقلاب، و معرفی خود بعنوان فردی ناکارآمد و ساده لوح که فرزندانش از حسن اعتماد او سوءاستفاده کردند، من دومی را برگزیدم!

دیگر خبرها

  • آیت الله کاظم صدیقی استعفا کرد
  • برگزاری جشنواره بنی‌آدم در شیراز؛ ۵ فروردین‌
  • شیراز میزبان جشنواره نوروزی «بنی‌آدم» می‌شود
  • کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • انتشار ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»
  • «روش،‌ گرایش و قواعد تفسیری رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • آیت‌الله موسوی خوئینی: آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند؛ آنها باید بدانند که در امر حکمرانی، پیروزی سرانجام با اکثریّت است/ مدیران و حامیان وضع طاقت‌فرسای امروز، به جای سازوکارهای علمی و عقلانی، دین و مقدّسات را هزینه می‌کنند
  • محدودیت‌های ترافیکی در مقاصد گردشگری شیراز
  • آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند
  • پیام تسلیت امام جمعه کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله شیخ محمدعلی حجتی(ره)