Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@02:36:31 GMT

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۱۵۸

انهدام باند سارقان تلفن همراه در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای تلفن همراه با ۷۷ فقره سرقت در اهواز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار «حیدر عباس‌زاده» اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان اهواز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس حین گشت‌زنی‌های نامحسوس و هدفمند هر سه عضو باند سارقان حرفه‌ای تلفن همراه را که با تهدید سلاح شکاری، قمه و چاقو اقدام به زورگیری و سرقت موبایل شهروندان می‌کردند، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس‌زاده با اشاره به این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه اسلحه شکاری به همراه چند تیغه چاقو و قمه کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶۷ فقره سرقت تلفن همراه هم‌چنین ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باند سرقت منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین  

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ جودکی گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف در یکی از محله‌های شهرستان خمین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان مشخص شد در حال قدم زدن در یکی از خیابان‌های شهر بوده که افرادی با خودرو کنار وی ایستاده و این فرد را با زور سوار خودرو می‌کنند و با تهدید، گوشی تلفن و گردنبند طلای مالباخته را به سرقت می‌برند و با پیاده کردن وی از محل متواری می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: در تحقیقات مأموران کلانتری ۱۲ معلم و پلیس آگاهی شهرستان خمین ۴ نفر سارق زور گیر شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در خمین دستگیر شدند.
سرهنگ جودکی افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به زور گیری از شاکی اعتراف کردند و اموال سرقتی از نامبردگان کشف و به مالباخته برگردانده شد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
او گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ مالخر که موبایل‌های دزدی را صادر می‌کردند/ اعتراف به حداقل ۱۰۰ فقره مالخری
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • انهدام باند فروش طلا‌های تقلبی در تهرا
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران
  • انهدام باند هرمی موسوم به شرکت هیونت
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین