Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:09:37 GMT

مدافع هندی هم تیمی مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۱۶۱

الغرافه قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی یک مدافع هندی را به جمع این تیم اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الغرافه که به  دنبال تقویت خود در لیگ ستارگان قطر و تقابل با مدعیان این فصل لیگ این کشور است، در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب یک مدافع هندی است.


الغرافه قطر که در مسیر لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله پلی آف در انتظار برنده دیدار ذوب آهن و (الوحدات اردن و الکویت کویت) است، برای تقویت خود به دنبال ساندیش جینگان از هند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدافع که سابقه حضور در تیم ملی این کشور را نیز در کارنامه دارد، اکنون به صورت قرضی در تیم بنگالورو حضور دارد.


با حضور این بازیکن آسیایی باید دید وضعیت مهدی طارمی که گفته می‌شود احتمال جدایی‌اش از جمع زردپوشان افزایش یافته به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

الغرافه قطر مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الغرافه قطر مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیپور در یک قدمی مهدی طارمی!

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور که کمتر از یک ماه قبل نخستین گل خود در فصل جاری لیگ‌برتر پرتغال را مقابل استوریل به ثمر رسانده و در حضور تعویضی در زمین تاثیرگذار ظاهر شده بود، در جدال با براگا هم توانست درخشان کار کند و نمایش پرتلاشی در خط حمله داشته باشد که در نهایت هم توانست با یک گل زده این مسابقه را پشت سر بگذارد.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که پس از گلزنی برابر استوریل در دو دیدار پیاپی دیگر هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت،  هفته قبل مقابل چاوز یکی از نفرات اصلی تیمش بود که عملکرد خوبی در خط حمله تیمش داشت تا صاحب امتیاز شوند و همین اتفاق موجب شد در تقابل با براگا هم فیکس شود و دروازه را باز کند.

علیپور که پس از بدشانسی و مصدومیت طولانی مدت در ابتدای فصل دوباره با انگیزه و توان بیشتری به میادین بازگشته و می‌خواهد جزو ملی پوشان قرار بگیرد، تلاش زیادی در مسابقه مقابل براگا انجام داد، اما در نیمه اول توپ‌های او و تیمش به ثمر ننشست تا شکست یک بر صفر را متحمل شوند.

تیم ژیل ویسنته که از ساعت 21:30 شنبه شب در زمین براگا به میدان رفته و به دنبال کسب امتیاز در این رقابت سخت از هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال بود، در شروع نیمه دوم نزدیک بود روی نفوذ علی علیپور به گل برسد که سیو دیدنی ماتئوس، گلر برزیلی حریف مانع از این گلزنی او شد.

علیپور در دقیقه 47 با جای‌گیری فوق‌العاده در زمین حریف، از تله آفساید مدافعان براگا در رفت و پاس زمینی از میانه میدان را با فرار سریع تبدیل به یک موقعیت جدی کرد، اما سیو دیدنی گلر برزیلی در موقعیت تک به تک نگذاشت تا گل تساوی توسط این مهاجم ایرانی به ثمر برسد.

تلاش بازیکنان ژیل ویسنته برای زدن گل تساوی بالاخره نتیجه داد و این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت به دست آمده را علی علیپور به‌عنوان پنالتی‌زن اول تیمش با شوت محکم زمینی از زیر دستان ماتئوس عبور داد و تبدیل به گل کرد.

ویدئو: 327613

علیپور که فصل گذشته در 15 مسابقه برای ژیل ویسنته در لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده بود، در این فصل خیلی زودتر و با مدت زمانِ بازی کمتر توانست در دوازدهمین بازی فصل به این مهم دست پیدا کند و موفق به گلزنی مقابل براگا شود.

ژیل ویسنته در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرد و در نهایت با نتیجه دو بر یک در زمین حریف خود شکست خورد تا 28 امتیازی بماند و در رده نُهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد، اما اتفاق مثبت برای علی علیپور گلزنی دوباره‌اش در 28 روزه بود.

علی علیپور با گلزنی مقابل براگا تعداد گل‌های این فصل را به عدد 2 رساند و حالا فقط یک گل با مهدی طارمی، ستاره پورتو و دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • کدام طارمی به تهران می‌آید؟
  • مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی علیه هم‌تیمی‌های سابقش!
  • تبعید طارمی به نیمکت؛ لج رییس پورتو با مهدی
  • تبعید طارمی به نیمکت؛ پورتو مهدی را تنبیه کرده؟!
  • شرایط بد مهدی طارمی در پورتو؛ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد
  • اقدام ناباورانه علیه مهدی طارمی در پرتغال
  • مهدی طارمی مغضوب سرمربی پورتو شد/ ۱۳ بازی و فقط سه حضور در میدان
  • عکس| مهدی طارمی از لیست پورتو خط خورد!
  • علیپور در یک قدمی مهدی طارمی!