Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان اقلام توزیع شده یکهزار و 779 تن گوشت مرغ منجمد و یکهزار و 366 تن گوشت قرمز منجمد و 32 تن گوشت قرمز منجمد گوسفندی است.
وی اظهار داشت: 151 تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در سطح فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهقان ادامه داد: توزیع گوشت منجمد گاوی هم به قیمت 290 هزار ریال و برنج تایلندی به قیمت 59 هزار و 800 ریال و 46 هزار و 880 ریال برای مصرف کنندگان تا تثبیت قیمت در بازار استان ادامه دارد.
وی افزود: برای تعادل قیمت بازار مرغ، توزیع مرغ منجمد به قیمت 89 هزار ریال و گوشت مرغ گرم به قیمت 115 هزار ریال در سطح فروشگاه های زنجیره ای و مرغ فروشی های معین آغاز شده که تا تعادل بازار ادامه دارد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: گوشت قرمز و مرغ تازه و منجمد به اندازه کافی وجود دارد و هیچ گونه کمبودی در این زمینه نداریم.
دهقان در مورد توزیع تخم مرغ به قیمت تنظیم بازار نیز بیان کرد: طبق توافق انجام گرفته با واحدهای مرغ تخمگذار در استان، از اوایل بهمن ماه نسبت به توزیع تخم مرغ به قیمت 138 هزار ریال برای مصرف کنندگان در سطح استان اقدام می شود.
آذربایجان غربی دارای 9 میلیون واحد دام و طیور می باشد که علاوه بر تامین نیاز داخل استان به سایر نقاط کشور نیز صادر می شود.
7125/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی تنظیم بازار فروشگاه های زنجیره ای گوشت گوشت قرمز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم