Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سازمان ملل متحد پنجشنبه شب پس از انتشار خبرهایی مبنی بر تیراندازی در الحدیده یمن، اعلام کرد «پاتریک کامائرت» رئیس تیم ناظر آتش بس در این شهر سالم و هیچ آسیبی ندیده است.

به گزارش ایرنا ، یک منبع محلی یمنی به خبرگزاری رویترز گفت که کاروان ژنرال کامائرت حین دیدار از منطقه تحت کنترل ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان هدف گلوله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر سخنگوی سازمان ملل متحد در صفحه رسمی اش در توئیتر نوشت: پس از حادثه تیر اندازی در الحدیده در غرب یمن، کامائرت و تیم وی در سلامتی کامل به سر می برند و اطلاعات بیشتر در این باره بعدا علام می شود.
خبر تکمیل می شود.
شبس**9363**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سازمان ملل متحد الحديده يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی صادرات از گمرکات آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی در  گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به صدور ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار کالا از گمرکات استان، اظهار کرد: از مجموع این میزان صادرات یک میلیارد و و ۱۰۰ میلیون دلار آن مربوط به گمرکات خود استان و ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار نیز مربوط به صادرات سایر گمرکات کشور از گمرکات استان بوده است.

خالد جنگجو با بیان اینکه در استان آذربایجان غربی  ۹ گمرک به عنوان مبادی تجاری صادرات و واردات کالا فعالیت می‌کنند، افزود: ارزش این مقدار صادرات در مقایسه به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی کشور‌های ترکیه، آذربایجان و عراق و تعدادی از کشور‌های اروپایی را مقصد اصلی صادرات کالا‌های ایرانی از گمرکات استان اعلام کرد.

جنگجو در ادامه به روند ترانزیت کالا از استان هم اشاره و اضافه کرد: در سالی که گذشت در مجموع ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تن انواع کالا از استان ترانزیت زمینی و ریلی شده که ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن آن مربوط به ترانزیت از گمرکات خود استان و بقیه ترانزیت عبوری سایر گمرکات بوده است.

او همچنین از توافقات رؤسای گمرکات ایران و ترکیه برای توافق ۲ کشور برای تحقق سقف تجارت مشترک دو طرف تا ۳۰ میلیارد دلار هم اشاره کرد و گفت: مقرر شد ۱۲ بند از ۱۹ بند توافقنامه دو طرف برای تسهیل در روانسازی تجارت بزودی عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • مقام سازمان ملل: تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • لزوم تحریم همه جانبه علیه رژیم صهیونیست
  • اعتراف نظامی صهیونیست به بمب گذاری دفاتر آنروا
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • افزایش ۵۰ درصدی صادرات از گمرکات آذربایجان غربی
  • یک ایرانی ناظر بازی عربستان و تاجیکستان
  • تحلیل جالب یک حقوقدان از موضع آمریکا در قبال غزه: دلیل این تناقض چیست؟
  • پاکستان اجرای فوری قطعنامه شورای امنیت را درباره غزه خواستار شد
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در غزه