Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@10:56:47 GMT

مبلغ پاداش میلیاردی تیم ملی فوتبال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۶۲۵۴

خرداد: تیم ملی فوتبال ایران پس از اتمام مسابقه‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا پاداش قابل توجهی از سوی وزارت ورزش وجوانان دریافت کرد.
به گزارش ایسنا، بر اساس دستورالعمل بازیکنان و عوامل و تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی و تساوی در هر مسابقه پاداش مشخصی دریافت می‌کنند از همین رو محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان پیش از مسابقه ایران و امارات با چمدان‌هایی پر از یورو راهی امارات شد و با وجود مشکلاتی که در بدو ورود به این کشور پیدا کرده بود، توانست پاداش ملی‌پوشان بعد از بازی با عراق به دست‌شان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مبلغ ۴۵۰ هزار یورو معادل ۶۰۰ هزار دلار با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و دستور مستقیم اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به تیم ملی فوتبال ایران اختصاص پیدا کرد.
این مبلغ دیروز بعد از انجام بازی ایران و عراق بابت پیروزی‌های قبل از جام ملت‌ها و دو برد و یک تساوی مرحله گروهی به عوامل تیم پرداخت شد.
سهم هر بازیکن از این پاداش ۳هزار دلار بابت هر برد بود که کی‌روش دو برابر این مبلغ یعنی ۶ هزار دلار دریافت کرد.
سایر عوامل تیم نیز همانند بازیکنان، پاداش گرفتند.
به گزارش ایسنا در حالی پاداش ۶۰۰ هزار دلاری بین بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال توزیع شد که امروز کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای انتقادی به مسئولان وزارت ورزش و جوانان حمله کرد. برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران ، پاداش ، امارات

منبع: خرداد

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران پاداش امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیأت دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کد خبر 6084795

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت